شمانیوز
شما نیوز

معاون وزیر صمت در دیدار با خانواده شهدای همرزم سردار شهید سلیمانی :

افتخار شهادت در رکاب سردار شهید سلیمانی موهبت و هدیه خاص الهی بود

معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به نمایندگی از وزیر صنعت ، معدن و تجارت با حضور در منزل شهدای همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، با خانواده شهیدان طارمی و زمانی نیا دیدار و مراتب همدردی و تسلیت خود را ابراز داشت .

افتخار شهادت در رکاب سردار شهید سلیمانی موهبت و هدیه خاص الهی بود

به گزارش شمانیوز به نقل از ایدرونیوز، در این دیدار ها که با حضور اعضای هیئت عامل و تنی چند از مدیران ایدرو صورت گرفت ، معاون وزیر صمت ضمن تجلیل از پایداری ، شهامت و شجاعت شهدای مدافع حرم خطاب به پدران این شهدای والامقام ، اظهار داشت: همه مردم به ویژه فعالان عرصه صنعت و تولید ، ارزش نعمت امنیت را بیش از سایر قشرها با دل و جان لمس می کنند و پاسداران این امنیت و شهدای جان برکف را از اعماق قلوب خود قدردان هستند و همواره رشادت و بزرگمردی این شهدا را سرلوحه تلاش بی وقفه در عرصه جهاد اقتصادی قرار داده و خواهند داد .

محمد باقر عالی با بیان اینکه شهادت بالاترین افتخار انسان در مکتب اسلام است ، شهادت این عزیزان در رکاب سردار شهید حاج قایم سیلمانی را سعادت و موهبت خاصه الهی خواند.

در این دیدار حجه الاسلام میرطالبی مشاور فرهنگی سازمان هم از مقام شامخ این شهیدان تجلیل و بر ادامه راه آنان تاکید کرد .

شهیدان هادی طارمی و وحید زمانی نیا از همراهان سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی ، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در پی حمله تروریستی آمریکاییها در نزدیکی فرودگاه بغداد به فیض شهادت نائل امدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied