شمانیوز
شما نیوز

با دستور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛

موکب پذیرایی از عزاداران سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در تهران برپا شد

حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت مس گفت: همزمان با مراسم تشییع سردار پر افتخار جهان اسلام و بزرگ‌مرد محور مقاومت در تهران موکب پذیرایی شرکت مس از عزاداران مجاهد کبیر «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، به دستور دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس برپا شد.

موکب پذیرایی از عزاداران سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در تهران برپا شد

به گزارش شمانیوز به نقل از مس پرس، مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس با اعلام این خبر و با بیان این‌که امنیت کشور مدیون خون شهدایی چون سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، اظهار داشت: این موکب با همکاری پرسنل ستاد تهران برپا شده تا از عزاداران سپهبد حاج قاسم سلیمانی پذیرایی شایسته‌ای به عمل آورند.

مشاور مدیرعامل شرکت مس افزود: همچنین، همزمان با تشیع پیکر مجاهد و سردار سرافراز اسلام در کرمان نیز موکب پذیرایی از عزاداران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان توسط مجتمع مس سرچشمه و مجتمع مس شهربابک برپا خواهد شد.

ضیغمی با اعلام این‌که مدیرعامل شرکت مس به باشگاه‌های ورزشی شرکت مس دستور داده است که لباس تیم‌های ورزشی باشگاه‌های مس در مسابقات آتی به تصویر «حاج قاسم سلیمانی» مزین شود ادامه داد: علاوه بر این، یکی از ورزشگاه‌های آماده بهره‌ّبرداری شرکت مس در استان کرمان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری می‌شود.

وی تأکید کرد: بدون شک اگر در سالی که تحریم‌ها و تهدیدهای بین‌المللی و قدرت‌های استکباری افزایش‌یافته و شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی موفقیت‌های پی‌درپی تولیدی به دست آورده‌اند  مدیون امنیتی هستند که سردار سرافراز محور مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سربازان وفادارش در جبهه‌های مقاومت علیه نظام سلطه و استکبار جهانی برای کشور به ارمغان آوردند.

مشاور مدیرعامل شرکت مس اظهار داشت: همچنین روز گذشته دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه اعضای هیات‌مدیره، معاونان و مدیران مجتمع‌‌ها و ستادی شرکت مس با حضور در منزل سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، شهادت این مجاهد بزرگ و پر افتخار جهان اسلام را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied