شمانیوز
شما نیوز

در مراسم تجلیل از برگزیدگان حجاب و عفاف برتر مطرح شد:

حجاب و عفاف تنها منحصر به پوشش ظاهری نیست

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران در مراسم تجلیل از برگزیدگان حجاب و عفاف برتر توسط شورای فرهنگی سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد، گفت: در محیط های کاری پوشش مناسب وجود دارد اما چیزی که رعایت آن مستلزم دقت است، نوع رفتار است.

حجاب و عفاف تنها منحصر به پوشش ظاهری نیست

به گزارش شمانیوز به نقل از آی‌هینا، شاهرخ رامزی، معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی فرمانده‌‌ای بصیر و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت و مبارزه فی سبیل الله اوست.

وی ادامه داد: استقبال مردم از این شهید سرفراز دنیا را حیرت زده کرده و باعث ترس دشمنان شده است.امیدواریم ملت ایران با سربلندی از این سختی‌ها عبور کند و روز به روز شاهد پیشرفت در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشیم.

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران در ادامه با اشاره به اینکه حجاب و عفاف تنها منحصر به پوشش ظاهری نمی شود، افزود: نوع نگاه و نوع رفتار هم مواردی است که در اسلام مشخص شده است. این بحث فقط مربوط به خانم‌ها نمی شود.غیر از بحث حجاب ظاهری سایر موارد بیشتر به آقایان برمی گردد. نگاه، رفتار و گفتار زمینه مشکلات و انحرافات بعدی را ایجاد می کند؛ و پوشش مرحله بعدی است.

رامزی بیان کرد: در محیط های کاری پوشش مناسب وجود دارد و معمولاً هم رعایت می شود. اما چیزی که رعایت آن مستلزم دقت است، نوع رفتار است.

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران به اهمیت توجه به سلامت معنوی اشاره کرد و گفت: اخیرا تعریف جدیدی به تعریف سلامت اضافه شده است که سلامت معنوی عنوان شده است. ما در سخنان بزرگان داریم که سلامت معنوی را بالاتر از سلامت اجتماعی و جسمی می دانند. در واقع به ترتیب اول سلامت معنوی، سلامت اجتماعی، سلامت روانی و بعد سلامت جسمی قرار دارد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان حجاب و عفاف برتر با احیای هدایایی تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied