شمانیوز
شما نیوز

نمایشگاه CES ۲۰۲۰ افتتاح شد

نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۲۰ به طور رسمی از امروز افتتاح شد. این نمایشگاه از ۷ تا ۱۰ ژانویه سال جاری میلادی با میزبانی شرکت‌های بزرگ و غول‌های تکنولوژی متعددی در جهان برگزار شد.

نمایشگاه CES ۲۰۲۰ افتتاح شد

به گزارش شمانیوز به نقل از ایسنا، "نمایشگاه بین‌المللی CES " در سال ۲۰۲۰ نیز مانند سال‌های گذشته، عرصه‌ای برای معرفی برترین محصولات فناوری خواهد بود.

 

"نمایشگاه بین‌المللی سی‌ای‌اس"(CES) که بزرگترین رویداد فناوری جهان است. شرکت‌های برتر حوزه الکترونیک و فناوری از جمله ال‌جی، سامسونگ، محصولات شگفت‌انگیز خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند.

 

نمایشگاه سی‌ای‌اس، از سال ۱۹۶۷ توسط  سازمان تجاری "انجمن فناوری مصرف‌کنندگان"(CTA) برگزار می‌شود و بیش از دو هزار شرکت و استارتاپ‌ در حوزه فناوری برای به نمایش گذاشتن محصولات خود در آن شرکت می‌کنند.

 

 

برگزاری این نمایشگاه هر سال، سیلی از اخبار فناوری را در پی دارد و بهترین محصولات شرکت‌ها را در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد. بدون شک، امسال نیز شاهد یکی از بزرگترین رخدادهای حوزه فناوری خواهیم بود.

 

این نمایشگاه تا قبل از سال ۱۹۷۸ در شهرهایی چون نیویورک و شیکاگو و از سال ۱۹۷۸ به بعد در لاس‌وگاس برگزار می‌شود زیرا این شهر، هتل‌های بسیاری را در خود جای داده و در نتیجه بهترین مکان برای این گردهمایی است.

 

نمایشگاه بین‌المللی سی‌ای‌اس، فرصت خوبی برای افراد و شرکت‌هایی است که قصد دارند دستاوردها و اختراعات خود را به دنیا معرفی کنند و در این زمینه به پیشرفت چشمگیری برسند. در واقع این نمایشگاه، یک سکوی پرتاب برای فعالان حوزه فناوری به شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied