شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل فجر: بروز شدن دانش کارکنان از ضرورت های سازمان است

غلامعلی زال خانی مدیرعامل فجر انرژی خلیج فارس در جلسه هم اندیشی شورای راهبری گفت: بروز شدن دانش کارکنان از ضروریات روز سازمان است.

مدیرعامل فجر: بروز شدن دانش کارکنان از ضرورت های سازمان است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فجر انرژی خلیج فارس، جلسه هفتگی هم اندیشی شورای رهبری فجر انرژی خلیج فارس با حضور مدیرعامل و روسای واحدهای عملیاتی ظهر سه شنبه 16 دی ماه در سالن همایش ناحیه 2 فجر برگزار شد.

غلامعلی زالخانی گفت: در هرم استراتژی شرکت ارکان توانمندسازی و سودآوری بر پایه یادگیری و رشد گذاشته شده است؛ اگر آموزش درست انجام شود ما به اهداف اصلی خود دست پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش باید فراگیر باشد و دقت ویژه‌ای به آن شود، افزود: آموزش می‌تواند به گونه‌ای باشد که بازدید، برگزاری کلاس‌ها و ماموریت بوده و همه سطوح سازمان را در برگیرد.

زال خانی با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: نیازسنجی‌های آموزشی در زمینه‌های فنی و غیرفنی باید به روز باشد؛ یادگیری باید براساس نیاز سازمان باشد تا به تبع آن سرجمع برای همه کارکنان شود.

وی بیان کرد: مهم این است که یاد بگیریم و حوادث گذشته دیگران برای ما تکرار نشود، ما نباید تجربه دیگران را مجدد تجربه کنیم. کارکنان اطلاعات و آموخته‌های خود را با دیگر همکاران خود به اشتراک گذاشته و داده‌ها را به یک دیگر منتقل کنند.

در ادامه مدیرعامل فجر انرژی خلیج فارس با ارائه پرسش و پاسخ‌هایی از شرکت‌کنندگان به بحث و گفت‌وگو در زمینه تجربیات و توانایی و امکانات کافی برای برگزاری دوره و میزان بازده این دوره‌ها پرداخت.

در این جلسه تعدادی از روسای واحدها به بیان گزارشی از نحوه برگزاری دوره‌‌ی آشنایی با ایزولاسیون دستگاه‌ها و ضرورت آن در صنعت و دوره‌های پرداختند.

دوره آشنایی با ایزولاسیون دستگاه‌ها مهر ماه سال جاری با سرفصل‌های مفهوم ایزولاسیون، چرایی ایزولاسیون، چگونگی ایزولاسیون و چگونگی برداشتن آن برگزار شده است.

2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied