شمانیوز
شما نیوز

رییس هیات عامل ایمیدرو در دیدار با کارکنان هسته گزینش:

رویکرد گزینش منابع انسانی در ایمیدرو، قانونی و منصفانه است

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: رویکرد گزینش منابع انسانی در این سازمان، قانونی و منصفانه است.

رویکرد گزینش منابع انسانی در ایمیدرو، قانونی و منصفانه است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خداداد غریب پور در نشست اعضای هسته گزینش ایمیدرو ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از سخت ترین و حساس ترین فعالیت ها در سازمان ها، گزینش است چرا که در این حوزه، صلاحیت افراد بررسی و در آن، آبرو و حیثیت افراد مطرح می شود.

وی افزود: کار ما در بخش معدن و صنایع معدنی، اکتشاف و ایجاد ارزش افزوده در مواد معدنی است اما مهمتر از این ها، منابع انسانی است که باید حقوق آنها رعایت شود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه در حوزه گزینش منابع انسانی، باید نسبت به افراد، رویکرد مثبت داشته باشیم، تصریح کرد: در حوزه گزینش، باید عمل و نه ظاهر افراد ملاک باشد و در این رود، باید به سرشت افراد، خاستگاه خانوادگی و معرف آنها توجه کرد. وی ادامه داد: باید از تجربه بزرگان در حوزه های کاری خود استفاده کرد و از افراد توانمند در زمینه های مرتبط بهره برد.

مدیران، نگاه پدارنه نسبت به کارکنان داشته باشند

غریب پور با اشاره به راز محبوبیت شهید سپهبد سلیمانی در میان مردم، صداقت، اخلاص، دفاع از میهن و پاک باختگی ایشان است، گفت: از نگاه ایشان، جامعه ما خانواده ماست و باید نسبت به خانواده، عشق بورزیم.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه مدیران جدید، نباید درصدد هتک آبروی مدیران قبلی یا اخراج و تعدیل کارکنان باشند، گفت: افتخار می کنم که جایگزین آقای کرباسیان شده ام، فردی که به عنوان یکی از بهترین مدیران دولتی در حوزه های مختلف کشور شناخته شده است.

تعهد و تخصص در گزینش

جلیل پورمحمودیان، رئیس هسته گزینش ایمیدرو در این نشست نیز گفت: با توجه به سیاست هسته گزینش این سازمان برای جذب افراد متخصص و متعهد به عنوان معیار و ملاک گزینش افراد، تلاش کرده ایم تا از طریق آزمون و ایجاد رقابت سالم، افرادی توانمند، متخصص و در عین حال متعهد را برای مجموعه ایمیدرو و واحدهای تابعه انتخاب کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied