شمانیوز
شما نیوز

استاندار ایلام:

نقش برجسته بانک مهر ایران در کمک به اقشار کم درآمد و اشتغال روستاییان

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست با نائینی، مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در این استان، به نقش برجسته بانک در کمک به اقشار کم درآمد جامعه و اشتغال پایدار روستاییان تاکید کرد.

نقش برجسته بانک مهر ایران در کمک به اقشار کم درآمد و اشتغال روستاییان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، استاندار ایلام با اشاره به عملکرد بانک مهرایران در حوزه اشتغالزایی در مناطق محروم اظهارداشت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار، تاثیر بسزایی در ایجاد درآمد پایدار برای اقشار ضعیف جامعه و کمک به بهبود معیشت روستاییان دارد.

سلیمانی دشتکی افزود: تسهیلات اشتغال روستایی باید منجر به ایجاد شغل دائمی شود تا تاثیر گذاری لازم را داشته و موجب ارتقای معیشت روستاییان شود.

وی تاکید کرد: در توجیه پذیری طرح ها باید بانک ها بسیار دقت کنند و دستگاه های حمایتی اعتبار را در مسیر اشتغال پایدار جذب کنند؛ در غیر این صورت توانمندسازی موقتی می شود.

در این جلسه، نائینی به معرفی دستاوردهای بانک قرض الحسنه مهرایران و ارائه گزارشی جامع از آمارهای بانکی و عملکرد آن در حوزه مسئولیت های اجتماعی پرداخت.

وی با توجه به اهمیت اشتغال در جامعه و سیاست های کلی آن، یکی از اهداف اجتماعی بانک را محرومیت زدایی از روستاها و رونق کسب و کار در مناطق محروم و روستاهای کشور دانست و به تشریح عملکرد بانک در در این بخش پرداخت.

مدیرشعب استان ایلام اظهارداشت: ۳۵۰۶ فقره پرونده تسهیلات روستایی با همکاری بنیاد برکت به مبلغ ۵۶۲ میلیارد ریال به روستائیان و ۱۱۹۴ پرونده تسهیلات اشتغال زایی کسبه و صنوف به مبلغ ۴۳۰میلیارد ریال طی سال جاری در استان ایلام پرداخت شده است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied