شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی خبر داد:

ارسال کمک های شرکت های پتروشیمی بندرماهشهر به مناطق سیل زده

پس از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و ایجاد مشکلاتی برای هموطنان عزیز این خطه، بنا بر موافقت شرکت های پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر در جلسه شورای راهبردی، برخی از اقلام مورد نیاز مردم این منطقه تامین و تحویل هلال احمر گردید تا به مناطق سیل زده ارسال شود .

ارسال کمک های شرکت های پتروشیمی بندرماهشهر به مناطق سیل زده

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی صنایع پتروشیمی، پس از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و ایجاد مشکلاتی برای هموطنان عزیز این خطه، بنا بر موافقت شرکت های پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر در جلسه شورای راهبردی، برخی از اقلام مورد نیاز مردم این منطقه تامین  و تحویل هلال احمر گردید تا به مناطق سیل زده ارسال شود .

مهندس آتش زمزم دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ماهشهر در تشریح کمک های ارسالی اظهار داشت: با اعلام نیاز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ، برخی اقلام ضروری شامل ۵۰۰ دستگاه بخاری، ٢٠٠٠ بسته لوازم بهداشتی، ١٠٠٠٠ قوطی کنسرو ، ٤٠٠٠٠ متر موکت، ٢٤ تن برنج ، ۲ هزار بطری روغن ، ٨٥٠٠ بسته صابون و شامپو ،  ٣٠٠٠  تخته پتو و ... به سرعت تهیه و به هلال احمر تحویل داده شد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ارزش اقلام اهدایی  را ۲ میلیارد تومان اعلام کرد که بوسیله هواپیما به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال می شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied