شمانیوز
شما نیوز

در دیدار با مادر همکار شهید مدافع حرم مطرح شد:

صبر، صلابت و بصیرت خانواده شهدا مایه فخر و مباهات است

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در دیدار با مادر شهید همکار مدافع حرم گفت: صبر ، صلابت و بصیرت خانواده شهدا مایه فخر و مباهات مردم است.

صبر، صلابت و بصیرت خانواده شهدا مایه فخر و مباهات است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد علی عباس زاده وحید ، با حضور در منزل شهیدان حمیدی زاده،با مادر این شهدای عزیز و گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وی ضمن تقدیر از سالها صبر و شکیبایی و استقامت مادر شهیدان حمیدی زاده،مجاهدت و رشادت شهدای والامقام را دلیل آرامش و عزت و سربلندی ایران اسلامی عنوان کرد.

وی افزود:بی شک صبرو صلابت و بصیرت شما عزیزان گرانمایه و خانواده معززتان همواره مایه فخر و مباهات ایران اسلامی و قوت قلب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

عباس زاده وحید، شکیبایی و ایستادگی خانواده معزز شهیدان را مصداق بارز ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در سطح جامعه دانست و برای مادر شهیدان حمیدی زاده، آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

در این دیدار دکتر جلال جهان نیا، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی و جمعی از روسا و کارشناسان ارشد اداره کل تامین اجتماعی استان نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است، خانواده حمیدی زاده دو شهید را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)،ملت عزیز ایران اسلامی و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم نموده است.شهید نریمان حمیدی زاده از شهدای هشت سال دفاع مقدس،متولد سال 1347 بود و در سال 1365 در عملیات کربلای 4 به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین شهید فیروز حمیدی زاده،متولد 1357،کارشناس اداری اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی،در سال 1394 در  کشور سوریه شهید شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied