شمانیوز
شما نیوز

عضوهیات مدیره بانک مهرایران:

تبیین راهبردهای لازم برای تحقق اهداف ترسیمی خراسان رضوی

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به همراه یوسف نجدی مدیر امور استان ها در سفر به مشهد مقدس از ساختمان سرپرستی استان خراسان رضوی بازدید و راهبردهای لازم در خصوص تحقق اهداف ترسیمی در فرصت باقیمانده از سال را بیان داشتند.

تبیین راهبردهای لازم برای تحقق اهداف ترسیمی خراسان رضوی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، تلیکانی در جمع همکاران با تشریح شرایط کنونی و دستاوردهای بانک بیان داشت: طرح ها و بسته های اعتباری بانک با دقت و جلسات کارشناسی فراوان تدوین شده و باید از هر طرح به شکلی مناسب برای جذب منابع و پوشش نیاز اقشار مختلف جامعه استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید از ابزارها و فرصت های موجود در راستای تبلیغ و اطلاع رسانی به منظور بالا بردن سطح آگاهی مردم به شکلی مطلوب استفاده کرد تا هرچه بیشتر بتوانیم در ایفای نقش خود در نظام بانکی و در بخش مسئولیت های اجتماعی موثر باشیم.

حسن تلیکانی با اشاره به میزان پایین مطالبات استان خراسان رضوی بیان داشت :تلاش های بسیار خوبی برای وصول مطالبات صورت گرفته است و این امر موجب شده تا این استان در بخش مطالبات در رتبه ی برتر کشور قرار گیرد.

در ادامه یوسف نجدی نیز با اشاره به پتانسیل موجود در استان خراسان رضوی بیان داشت: آنچه آمارها نشان می دهد نشانگر وضعیت مطلوب استان است ولیکن اعتقاد داریم جایگاه این استان بسیار بالاتر و ظرفیت های آن بسیار بیشتر از وضعیت کنونی است.

وی ادامه داد: راه اندازی سامانه میعاد و سامانه غدیر دو ابزار مهم در اختیار کارکنان و مدیران قرار داده است تا هم بتوانند رضایتمندی بیشتر مشتریان را جلب نمایند و هم وضعیت شعب خود را به صورت مستمر رصد کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied