شمانیوز
شما نیوز

با حکم مشاور رییس جمهور؛

معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون اقتصادی این دبیرخانه را منصوب کرد.

معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرتضی بانک در حکمی (دوشنبه 7 بهمن ماه) «احمد جمالی» را به عنوان «معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.

مرتضی بانک در این حکم آورده است:

جناب آقای احمد جمالی

نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می‌شوید.

بی‌تردید در سال «رونق تولید» تلاش دانایی محور و تدوین برنامه‌های اقدام برای عملیاتی سازی جدی سیاست های اقتصادی کشور در توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به منظور انتقال فناوری‌های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، افزایش صادرات کالا و خدمات و توسعه صنعتی در این مناطق و ارزیابی سیاست‌ها، پایش و نظارت بر اجرای برنامه‌ها در قالب شاخص های کیفی و کمی در دستیابی به اهداف توسعه ای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشارکت با کارشناسان و خبرگاران این مناطق از مهمترین وظایفی است که انجام آن مورد انتظار است.

«احمد جمالی» دارای مدرک تحصیلی دکتری در رشته مدیریت است و تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی تا دکترا در دانشگاه های تهران و شیراز گذرانده است. 

از مهمترین سوابق کاری وی می توان به، «مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران»، «سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل»، «مدیر کلی امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت» و «دبیر ستاد سرمایه گذاری وزارت راه و ترابری» و همچنین «مدیر کل وام ها، مجامع و موسسات بین المللی» و «مدیرکل نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» اشاره کرد.

پیش از وی، «اکبر افتخاری» معاونت اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را بر عهده داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied