شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت فارماشیمی:

داروی داخلی در جامعه جهانی کیفیت قابل قبولی دارد

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت فارماشیمی تاکید کرد : با به کارگیری سیاست های اصولی عملکرد فارماشیمی مسیر رشد را طی می کند.

داروی داخلی در جامعه جهانی کیفیت قابل قبولی دارد

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، علی گودرزی با اشاره به اینکه فارماشیمی شرکتی با قدمت 65 ساله است گفت:  فارماشیمی تحت عنوان لابراتورهای لابرانو کار خود را آغاز کرد، ضمن اینکه با اتخاذ سیاست ها و تدابیری که مدیرعامل فعلی سازمان درخصوص شرکت فارماشیمی اجرا کرد؛ سبب شد با جذب افراد کارشناس و صاحب نظر درصنعت داروتیم مدیریتی این شرکت عملکرد بهتری دراین حوزه نشان دهد.

وی با تاکید براینکه باید بتوان اقدامات مناسب درجهت سود دهی بیشتر شرکت فارماشیمی انجام داد افزود: خوشبختانه در سال گذشته باعملکرد بهتر مسئولان در فارماشیمی از افزایش زیان ها جلوگیری شد، از سوی دیگر از ابتدای سال 98 با تفاوت دررویکرد، با نگاه سود محوری فعالیت ها انجام گرفت؛ به طوری که برای سال جاری با توجه به رونق تولید به پتانسیل و ظرفیت های داخلی فارماشیمی توجه بیشتری شد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت فارماشیمی، با اشاره به اینکه سبد تولیدات فارماشیمی دربازار مصرف حضور پررنگی دارد تصریح کرد: مارکتینگ و بازاریابی فارماشیمی درسال جاری تقویت شد، همچنین اقدامات بسیاری صورت گرفت؛ مبنی براینکه افزایش تولیدات با افزایش کیفیت دریک راستا بوده و فارماشیمی تنها شرکتی است که تمام استانداردهای GMP را دارد.

گودرزی اظهارداشت: گاهی تصور براین است که تولید داخلی کیفیت مناسبی ندارد، اما داروی ایرانی با کیفیت مقبول درجامعه جهانی بوده و این کیفیت متاثر از عملکرد مناسب نیروی ماهر درخطوط تولید است؛ خوشبختانه به لحاظ کاهش درصد بسیاری از مشکلات هیچ شکایتی از سوی مصرف کنندگان به این شرکت واصل نشده است.

وی گفت: بدون تردید با اقدامات مناسبی که انجام شد، شرایط شرکت فارماشیمی نسبت به سالیان گذشته به مراتب بهتر بوده و باید این روند ادامه پیدا کند؛ ما به دنبال آن هستیم که شرکت فارماشیمی وارد بورس شده و به طورحتم عادلانه ترین راهکار برای واگذاری شرکت ها عرضه سهام دربورس است./

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied