شمانیوز
شما نیوز

بیشترین رشد سهام امروز به چه شرکتهایی تعلق گرفت؟

سهامداران شرکت‌های قند هکمتان، نیروکلر و کاشی الوند امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی غدیر، اعتباری ملل و داروسازی کاسپین تامین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بیشترین رشد سهام امروز به چه شرکتهایی تعلق گرفت؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 1318واحدی به کار خود پایان داد و سرمایه تعداد 10میلیارد و 224میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 478میلیارد تومان در 931هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های قند هکمتان، نیروکلر و کاشی الوند امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های دارویی لقمان، بیمه ما و قند نیشابور نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3529میلیون ورقه به‌ارزش 4887میلیارد تومان در 464هزار نوبت، آیفکس 8واحد رشد کرد و در ارتفاع 5545واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی غدیر، اعتباری ملل و داروسازی کاسپین تأمین بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گلستان، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال و قند شیروان قوچان و بجنورد بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied