شمانیوز
شما نیوز

عضو هیات مدیره بانک مهرایران:

اندیشه پویا و خلق ایده های خلاقانه، یکی از شروط بی بدیل موفقیت است

سلیمان توکلی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه به استان قم، ضمن حضور در نشست هم اندیشی کارکنان شعب و دوایر ستادی استان، بر شناخت صحیح بازارها و همچنین تدوین راهکارهای مناسب و قابل اجرا در خصوص کسب سهم منطقی از نقدینگی جامعه تأکید کرد.

اندیشه پویا و خلق ایده های خلاقانه، یکی از شروط بی بدیل موفقیت است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این نشست، عملکرد ۱۰ ماهه شعب از حیث منابع قرض الحسنه جذب شده، مصارف و تسهیلات پرداختی و همچنین میزان مطالبات و معوقات بررسی و نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد و فعلیت بخشی به ظرفیتهای جدید رهنمودهای لازم به همکاران ارائه شد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط واحدهای صف و ستاد استان و تحقق درصد بالایی از اهداف ابلاغی در شاخص های مختلف، جایگاه ارزنده بانک در عرصه اقتصادی و شبکه پولی و بانکی جامعه را مورد اشاره قرار داده و خاطر نشان کرد: علیرغم تمامی محدودیتها و چالشهایی که این بانک طی ۱۲ سال فعالیت خود در قامت یک نهاد مالی غیر تجاری، با آنها روبرو بوده ، خوشبختانه مؤلفه های عملکردی آن به روشنی گواه برنامه ریزی منسجم و هوشمندانه، تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر و از همه مهتر خط مشی سالمی است که در این مجموعه دنبال شده و ضروری است این روند مثبت، با اتخاذ تدابیر مناسب و البته خلق ایده های نو و خلاقانه، تداوم و شتابی مضاعف یابد.

سلیمان توکلی، پایش مستمر مطالبات و اتخاذ تدابیر مناسب و به هنگام در این حوزه را مکمل برنامه ها و اقدامات واحدهای بانک در مقوله جذب منابع دانست و با اشاره به تفاهم نامه سراسری بانک با نهادهایی همچون کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، بنیاد برکت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیمه دانا و ... بر پیگیری و وصول مطالبات ریالی بانک در این زمینه تأکید کرد.

عضو هیات مدیره بانک مهرایران، تسلط کامل تمامی کارکنان بر طرح های بانک و نحوه صحیح تشریح آنها برای مشتریان را یک ضرورت برشمرده و با اشاره به گستره ی بسیار وسیع مخاطبان طرح «کالا و خدمات ایرانی» افزود: یکی از دلایلی که موفقیت این طرح را رقم زده، سوای پشتوانه مطالعاتی قوی آن، یکتا و ابتکاری بودن این طرح است که موجب شده در مدت زمانی اندک، تنایج و عواید قابل توجهی را متوجه هر دو مجموعه بانک و بیمه نماید و این موضوع بار دیگر به ما می آموزد که پویایی و خلق ایده های خلاقانه، یکی از شروط بی بدیل موفقیت است.

توکلی، توفیق خدمت و فعالیت در بانک قرض الحسنه مهر ایران را موهبتی از جانب خداوند متعال برشمرده و از همکاران خواست با اخلاق حسنه و رفتار قانونمند خود، آن را به درستی پاس دارند.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست، دامادی مدیر شعب استان قم، طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی و فرجی معاون امور استانها، در ارتباط با عملکرد و برنامه های واحدهای صف و ستاد استان گزارش های جداگانه ای ارائه نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied