شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

اجاره جرثقیل در تهران

جرثقیل رضا با ارائه انواع جرثقیل‌ها در هر ساعتی از شبانه روز و با قیمتی مناسب آماده اجاره جرثقیل به شما هموطنان عزیز تهرانی می‌باشد.

اجاره جرثقیل در تهران

اجاره جرثقیل در تهران با خدمات جرثقیل رضا در سریع‌ترین زمان ممکن و همچنین با استفاده از افراد متخصص و کاربلد در این زمینه صورت می‌گیرد.

 

این شرکت با استخدام افرادی مجرب و قابل اعتماد در این زمینه به شما این اطمینان را خواهد داد که تمامی کار ها به صورت حرفه‌ای و بدون هیچ مشکلی صورت گرفته و همچنین مطابق با خواسته‌های شما انجام خواهد شد. برای اجاره جرثقیل در تهران با جرثقیل رضا می‌توانید از خدمات ویژه ما بهره مند شوید.

 

تعریف جرثقیل:

سازمان بین المللی استاندارد تعریف مشخصی را برای جرثقیل‌ها ارائه کرده است که به صورت زیر می‌باشد:

جرثقیل وسیله‌ای است که برای بار برداری و جا به جایی بار به صورت معلق در هوا به کمک قلاب و سایر وسایل مربوطه می‌باشد.

جرثقیل‌ها کاربرد و مصارف گوناگون و مختلفی دارند. از جمله کاربردهای آن در پروژه‌های عمرانی می‌باشد.

درپروژه های عمرانی جرثقیل یا بالابر در مواردی مانند: تخلیه مصالح و لوازم، کمک به اجرای اسکلت بتنی، برپا نمودن اسکات فلزی و غیره… کاربرد دارد.

 

تماس با ما

فکس: ۰۲۱۳۳۸۷۶۷۱۵

تلفن: ۰۲۱۳۳۸۶۹۲۸۱

۰۹۱۲۲۷۸۱۷۰۷۰۹۱۲۷۶۳۹۰۹۲ | ۰۹۱۲۱۳۸۲۲۵۰

 

تاریخچه جرثقیل:

جرثقیل‌ها از حدود ۴۰۰۰ سال پیش وجود داشته‌اند و مورد استفاده انسان‌ها قرار می‌گرفتند.

اولین جرثقیل در یونان باستان ایجاد شد که برای حمل و جا به جایی آب کاربرد داشته است.

نحوه کارکرد این دستگاه به این صورت بوده است که یک انتهای آن بازوی تعادلی و در انتهای دیگر آن بازوی گردان قرار داشته که از این بازوی گردان برای حمل و جا به جایی کالا و یا آب استفاده می‌شده است.

البته بعدها در سایر سرزمین‌های دیگر نیز با ایجاد تغییرات لازم در آن‌ها به استفاده از جرثقیل‌ها پرداخته‌اند. رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی در ساخت بالابرها نیز تغییراتی ایجاد شد و به شکلی که اکنون می‌بینید درآمده است.

 

کرایه انواع جرثقیل:

 

جرثقیل‌ها انواع گوناگون و متنوعی دارند که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

جرثقیل برجی: این نوع از جرثقیل‌ها در پروژه‌های عمرانی کاربردهای فراوانی دارند. همچنین به صورت ترازو ساخته می‌شوند. جرثقیل‌های برجی در بخش برج سازی، راه سازی، سد سازی و غیره… مورد استفاده قرار می‌گیرند. به این صورت که می‌توانند اجسام را تا ارتفاع زیاد بلند کنند.

جرثقیل سقفی: این نوع از جرثقیل‌ها در سالن‌های صنعتی و تولیدی و سایر خطوط مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین به دو صورت تک پل و جفت پل ساخته می‌شوند.

جرثقیل شناور: جرثقیل‌های شناور برای ساخت پل‌ها و بندرگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته در بعضی از موارد برای بارگیری در کشتی‌ها نیز کاربرد دارند.

جرثقیل دروازه‌ای: جرثقیل دروازه‌ای برای تخلیه کانتینر به صورت شناور کاربرد دارد.

جرثقیل بازویی: به دو صورت قابل استفاده می‌باشند: ۱. بازویی ۲. ستونی بازویی

جرثقیل آویز: در مکان‌هایی که محدودیت برای ارتفاع وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین تا ظرفیت ۵ تن قابلیت تحمل وزن را دارد.

جرثقیل خاصاین نوع از جرثقیل‌ها به صورت ترکیبی از جرثقیل‌های قبلی قابل استفاده هستند. همچنین در موارد خاص از این جرثقیل‌ها استفاده می‌شود.

 

خدمات اجاره جرثقیل

 

ارائه خدمات ویژه

ارائه بهترین قیمت‌های اجاره جرثقیل

اجاره جرثقیل به صورت ۲۴ ساعته

 

انواع جرثقیل‌ها

 

اجاره جرثقیل خشک

جرثقیل‌های خشک دارای بوم‌هایی از جنس فلز هستند؛ که با استفاده از وسیله‌هایی به یکدیگر متصل شده‌اند. همچنین این گونه از جرثقیل‌ها دارای چرخ های زنجیری می‌باشند.

 

اجاره جرثقیل بالابر

اجاره جرثقیل‌های بالابر از جمله خدمات اجاره جرثقیل در تهران می‌باشد؛ و به منظور حمل افراد و وسایل و کار کردن در ارتفاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین کاربردهای فراوان دیگری نیز دارند.

 

اجاره جرثقیل تلسکوپی

اجاره جرثقیل‌های تلسکوپی دارای بوم‌های کشویی می‌باشند. همچنین می‌توان طول این بوم‌ها را مطابق با کار خودمان زیاد و یا کم کرد. برای ثابت ماندن آن‌ها از جک‌های تعادلی استفاده می‌شود.

 

اجاره جرثقیل‌های بوم ثابت

جرثقیل‌های بوم ثابت دارای قطعات فلزی هستند که به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده‌اند؛ بنابراین متصل بودن بوم این نوع از جرثقیل‌ها اهمیت دارد.

 

جرثقیل‌های ثابت برجی

جرثقیل‌های ثابت برجی می‌توانند بر روی ریل حرکت کنند. همچنین بوم آن‌ها نیز ثابت می‌باشند. این جرثقیل‌ها برای استفاده در مکان‌هایی که می‌توانند ثابت بمانند کاربرد دارند.

 

اجاره جرثقیل‌های خودرونده

اجاره جرثقیل های خودرونده توانایی جا به جایی بار هایی با وزن کم را دارند؛ بنابراین در بار های سبک از آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین این نوع جرثقیل‌ها از جمله خدمات شرکت جرثقیل رضا می‌باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied