شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب بوشهر و برازجان:

کاهش قیمت تمام شده پول یکی از مهمترین عوامل سودآوری است

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از دو شعبه بوشهر و برازجان با بیان آنکه کاهش قیمت تمام شده پول یکی از مهمترین عوامل سودآوری است، گفت: این بانک با اجرای سیاست های مناسب برای اصلاح ترکیب سپرده ها توانسته در کاهش قیمت تمام شده پول موفق عمل کند.

کاهش قیمت تمام شده پول یکی از مهمترین عوامل سودآوری است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی گفت: توجه به ترکیب منابع در شعب و تلاش هر چه بیشتر برای جذب و افزایش منابع ارزان قیمت و کاهش قیمت تمام شده پول یک ضرورت است که می بایست به عنوان یک هدف مستمر مدنظر باشد.

وی با بیان آنکه جذب منابع ارزان قیمت، بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد از همکاران شعب خواست تا در راستای بهبود و ارتقاء موقعیت بانک در روز های پایان سال نسبت به جذب منابع ارزان قیمت، تقویت حساب های جاری و افزایش و کسب درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی اهتمام جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت تناسب قیمت تمام شده پول و تسهیلات پرداختی، گفت: با اعطای تسهیلات مدیریت شده به ویژه طرح جدید تسهیلات پزشکان که با هدف کمک به ارتقاء سلامت جامعه تا سقف 20 میلیارد ریال در قبال چک و سفته قابل پرداخت است و همچنین رعایت بهداشت اعتباری، علاوه بر کاهش ریسک های احتمالی زمینه افزایش سود عملیاتی نیز فراهم می شود.

مدیرعامل بانک سینا همچنین، وصول مطالبات غیرجاری را به عنوان یکی از اولویت های اصلی بانک بویژه در روزهای پایانی سال، برشمرد و اظهار داشت: همکاران باید از ابزارها و امکانات موجود برای تعیین تکلیف پرونده های وصول مطالباتی بهره بگیرند تا ضمن آزاد شدن منابع قفل شده از این محل، سود مناسبی نیز شناسایی شود.

دکتر ایمانی با تصریح بر اینکه بانک بدون مشتری بی معناست، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مهم در خوشنامی و سربلندی بانک سینا، عملکرد مطلوب و مناسب کارکنان در رفتار با مشتریان و مراجعان است که امیدوارم با تداوم این روند و ارائه خدمات شایسته، به روز و نوین، در راستای رضایتمندی بیش از پیش این عزیزان گام برداریم.

گفتنی است در این بازدیدها، عملکرد شعب از سوی مدیرعامل بانک سینا مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای تسریع در انجام فعالیت ها صادر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied