شمانیوز
شما نیوز

بیانیه گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چهلمین روز از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی:

ایران اسلامی امروز در دستیابی به استقلال از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور بیانیه ای ضمن گرامی داشت ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر که یادآور حماسه آزادگی و عزم و اراده پولادین ملت آزاده ایران در مبارزه با طاغوت و استکبار است، اعلام کرد با حضور در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب، هم زمان با چهلمین روز از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان‌های انقلاب و بنیانگذار آن حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و شهدای انقلاب تجدید بیعت می کنیم.

ایران اسلامی امروز در دستیابی به استقلال از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از ایکوپرس، متن کامل این بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ایام به ثمر رسیدن ایثارگری هزاران مرد و زن آزاده این دیار است که ارمغان آن طلیعه‌ای از مهر و آزادی بود. مردان و زنانی که با تبعیت از امام و قائدشان، حضوری حماسی و پرشور را متجلی کرده و با انقلابی شکوهمند، یکی از بزرگترین و طلایی‌ترین اوراق دفتر تاریخ را به نام خویش رقم زدند؛ برگی که سرفصلِ زرین آن ندای بزرگ حق طلبی و عدالت‌خواهی برای تمامیِ بشریت بود.

 

اکنون در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اتکا به یاری خداوند متعال و تکیه بر دانش و تعهد فرزندانش، به رغم عداوت‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه و محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه، آینده‌ای درخشان فراروی خود دارد. دستاوردها و توفیقات برآمده از این کوشش در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و صنعتی گواه روشنی بر این مدعاست که ایران اسلامی امروز در دستیابی به استقلال از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و بر بلندای توفیق ایستاده است. ایستادگی و صلابتی که بشارت جان‌های تشنه حقیقت و الگوی بسیاری از خیزش‌های انقلابی عدالتخواه در میان مستضعفان و محرومان جهان است.

 

گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن شرکت در مراسم پاسداشت آیین باشکوه این پیروزی و راهپیمایی 22 بهمن، حضور حماسی ملت ایران را ارج نهادن به خون‌هایی می‌داند که درخت تناور انقلاب را آبیاری کرده‌اند و تضمینی برای بقا و دوام این انقلاب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied