شمانیوز
شما نیوز

افتتاح شعبه شهدای سنندج بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کردستان

شعبه شهدای سنندج (۵۴۰۳) بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت سالروز دهه مبارک فجر در استان کردستان و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، امام جمعه شهرستان سنندج و اسعدی اسعدی مدیرشعب بانک در این استان افتتاح شد.

افتتاح شعبه شهدای سنندج بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کردستان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این شعبه با معماری سنتی و زیبا در بافت تاریخی شهرستان سنندج و با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی استان، به منظور دسترسی راحت تر مردم در نقاط مختلف و ارائه ی خدمات نوین بانکداری اسلامی به شهروندان شهرستان سنندج افتتاح شد.

 

حسام الدین اسعدی در این باره بیان داشت: شعبه شهدای سنندج در بافت تاریخی این شهرستان قرار دارد و ما با هماهنگی میراث فرهنگی و ادارات مرکزی تهران تلاش کردیم تا شعبه با تمام ویژگی های رعایت شده از لحاظ امکانات با نمای بافت سنتی و همچنین معیار های بانک مهر ایران برای مردم شریف استان بازسازی شود.

 

در این مراسم، ماموستا رستمی امام جمعه شهرستان سنندج نیز بیان داشت: با توجه به علاقه مردم این منطقه به بانکداری اسلامی و بدون ربا، بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند تمام نیاز های اقتصادی مردم این منطقه را با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بر طرف نماید.

 

شایان ذکر است، خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار، شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد و دیگر مقامات شهرستان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied