شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی با انتشار پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن را به تمامی کارکنان این سازمان در سراسر کشور تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر مصطفی سالاری به شرح زیر است:

 

فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده و با سعادت اسوه عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به تمامی همکاران محترم به ویژه بانوان گرامی شاغل در مجموعه بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

دخت بزرگوار پیامبر رحمت حضرت محمدمصطفی (ص) که به حق ام‌ابیها نام گرفته‌اند، الگویی تمام عیار، شایسته و کامل برای زنان مسلمان در تمامی دوران هستند.

 

جای بسی خرسندی است که بانوان ارزشمند همکار سازمان تأمین‌اجتماعی از نیروهای متخصص، متعهد و خدوم سازمان می باشند که در تمامی عرصه‌ها همپای سایر همکاران خود برای تحقق اهداف متعالی سازمان فعالیت می‌کنند.

 

اینجانب ضمن تبریک مجدد سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، این میلاد فرخنده و خجسته را به تمامی مادران و بانوان ایران اسلامی به ویژه همکاران ارزش آفرینم در سازمان تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می کنم و آرزومندم که بانوان توانمند و پرتلاش این سازمان همچون گذشته باانگیزه و با دلی سرشار از مهر به خدمت، منشا اقدامات مهم و موثری در این سازمان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied