شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بیمه آسیا برای پرداخت خسارت های بارش برف، رهسپار استان گیلان شد

مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه هیأتی فنی، جهت پرداخت خسارت ها به زیان دیدگان بارش برف در استان گیلان، به این استان سفر کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا برای پرداخت خسارت های بارش برف، رهسپار استان گیلان شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، بلافاصله پس از بازگشایی مسیرهای مواصلاتی مدیرعامل بیمه آسیا و هیات فنی همراه برای نظارت مستقیم و تسریع در فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه گذاران زیان دیده، به منطقه آسیب دیده از بارش برف استان گیلان عزیمت کردند.

بنابراین گزارش، مدیرعامل بیمه آسیا ضمن همدردی و دلجویی از هموطنان آسیب دیده، با حضور در محل استقرار بیمه گذاران، چک خسارت تعدادی از بیمه گذاران زیان دیده را تحویل داد.

بنابراین گزارش، به دنبال بارش سنگین برف در استان گیلان و بروز خسارت هایی به واحد های مسکونی، صنعتی و تجاری در این استان، با دستور مدیر عامل بیمه آسیا ستاد ویژه ای تشکیل شده و در نخستین روزهای وقوع حادثه، اکیپی از مدیران و کارشناسان بیمه آسیا برای ارزیابی و پرداخت خسارت ها، به منطقه اعزام شدند.

گفتنی است در این سفر، مدیرعامل بیمه آسیا را هیاتی فنی متشکل از معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اموال، تنی چند از مدیران و مسئولان منطقه هفت بیمه آسیا، همراهی می کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied