شمانیوز
شما نیوز

روایت رئیس‌کل بیمه‌ مرکزی از بیمه معلم در نشست‌ خبری با اصحاب رسانه

اقدامات موثر بیمه معلم در ارتقاء فرهنگ بیمه مورد تایید و توجه رئیس‌کل بیمه مرکزی‌ جمهوری ‌اسلامی‌ایران قرار گرفت.

روایت رئیس‌کل بیمه‌ مرکزی از بیمه معلم در نشست‌ خبری با اصحاب رسانه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تاکید بر ضرورت استمرار روابط عمومی شرکت‌های بیمه بر پیاده‌سازی طرح‌ها‌ی بهینه در ارتقاء فرهنگ بیمه در اقشار مختلف جامعه، از اقدامات شرکت بیمه معلم در میان قشر دانش‌آموز و فرهنگی به عنوان یک اقدام مطلوب یاد کرد.

این گزارش می‌افزاید، دکتر غلامرضا سلیمانی رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که در تاریخ 20 بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد، گفت: اگرچه روز ۱۹ آبان‌ماه به نام روز زنگ بیمه در صنعت بیمه ماندگار شده اما برای تداوم فرهنگ‌‌سازی، این روز به تنهایی کافی نیست و باید روزهای بیشتری از سوی شرکت‌های بیمه برای این کار اختصاص یابد.

دکتر سلیمانی با بیان اینکه در سطح  مدارس کشور در خصوص فرهنگ‌‌سازی اقدامات خوبی صورت گرفته، تاکید کرد: بخصوص شرکت بیمه معلم اقدامات مطلوب و قابل‌توجهی در خصوص فرهنگ‌سازی بیمه انجام داده است، با توجه به اینکه نام این شرکت بیمه‌ای نیز معلم است هرگونه اقدامات در راستای ارتقا فرهنگ بیمه می‌تواند در قشر فرهنگیان و دانش‌آموزان اثرگذار باشد.

رئیس‌کل بیمه مرکزی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در توسعه فرهنگ بیمه تاکید داشت: بخشی از کتب درسی نیز به مفاهیم بیمه‌ای اختصاص یافته است.

دکتر سلیمانی با بیان اینکه توسعه‌ فرهنگ بیمه باید از مدارس آغاز شود تصریح نمود: اجرای طرح سراسری زنگ مدرسه، برگزاری مراسم مفرح و مسابقات مختلف با جوایز فرهنگی و... می‌تواند در توسعه فرهنگ بیمه و گسترش چتر بیمه در جامعه اثرگذار باشد.

بر اساس این گزارش اظهارات موثر رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد اقدامات خلاقانه روابط عمومی شرکت‌های بیمه نقش بسزائی در گسترش نفوذ بیمه در اقشار مختلف جامعه خواهد داشت. در این راستا بیمه معلم تلاش کرده گام‌های موثری در این زمینه بردارد. بر این اساس با به صدا درآمدن زنگ بیمه در روز یکشنبه 19 آبان‌ماه توسط رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری‌اسلامی ایران در یکی از دبستان‌های تهران، همزمان زنگ بیمه در شهرستان محمودآباد استان مازندران توسط بیمه معلم با حضور فرمانداری محمودآباد، مدیران استانی صنعت بیمه، مسئولان ارشد آموزش و پرورش در دبستان شهید عبدی روستای بائوده از توابع این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است بیمه معلم در ادامه‌ فعالیت‌های تبلیغاتی خود، با اجرای طرح "تحصیل بدون آسیب" موقعیتی را به وجود آورد که افراد جامعه همراه آن شوند تا از این طریق دانش‌آموزان بیشتری بتوانند از مزایای طرح "تحصیل بدون آسیب" بهره‌مند شوند.

ایمن‌سازی گسترده زمین‌های ورزشی مدارس کشور با تجهیز مدارس پسرانه به زمین چمن مصنوعی و مدارس دخترانه به زمین بازی گرانول در راستای انجام مسئولیت اجتماعی انجام گرفته است.

خاطرنشان می‌سازد این طرح از سوی مشاور وزیر آموزش و‌ پرورش، مقامات تربیت بدنی و سایر ارگان‌های بیمه‌ای و اقتصادی کشور مورد استقبال قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied