شمانیوز
شما نیوز

نفت خزر برای جلوگیری از شیوع ویروس کروناجلسه مدیریت بحران تشکیل داد

جلسه اضطراری مدیریت بحران شرکت نفت خزر با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از کارکنان و خانواده ها با حضور دکتر علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر و اعضای این کمیته برگزار شد.

نفت خزر برای جلوگیری از شیوع ویروس کروناجلسه مدیریت بحران تشکیل داد
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خزر: دکتر اصولی در این جلسه که به منظور پیشگیری از بروز بیماری کرونا در ستاد و منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر تشکیل شد؛ گفت: متاسفانه شایعات زیادی توسط افراد غیرمسئول در فضای مجازی مبنی بر شیوع بسیار زیاد بیماری کرونا منتشر می شود که کذب بوده و نباید به هیچ عنوان به این شایعات توجه شود و خبرها صرفا از منابع موثق دریافت و اطلاع رسانی گردد.

مدیرعامل شرکت نفت خزر با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در جهت سلامت کارکنان در مقابله با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: لغو جلسات و تجمعات غیر ضروری، نظارت بر رعایت بهداشت عمومی، لغو برگزاری دوره های آموزشی، هماهنگی با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای اقدامات پیشگیرانه و همچنین اطلاع رسانی صحیح و دقیق واحد روابط عمومی با همکاری واحد اچ اس ایی به کارکنان در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

در این جلسه اعضای کمیته مدیریت بحران گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در سطح ستاد و منطقه عملیاتی خزر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش، نصب پوسترهای آموزشی در تابلوهای اعلانات ، تهیه بسته های آموزشی ویروس کرونا و اطلاع رسانی از طریق کلیه امکانات روابط عمومی، توزیع ماسک در سطح سازمان، تهیه دستگاه ترمومتر و کنترل سنجش دمای بدن کارکنان در مبادی ورودی شرکت، آموزش استفاده از محلول های ضدعفونی کننده و اقدامات کنترلی، پایش و بازرسی با چک لیست های بهداشتی را می توان از جمله اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا در سطح ستاد و منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برشمرد.

شایان ذکر است، در پایان این جلسه وظایف هر یک از واحدها در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس ابلاغ شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied