شمانیوز
شما نیوز

گزارشی از مدیریت مقابله با بیماری ویروسی در فجر انرژی

شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تشکیل کمیته های متعدد و در اوقات مختلف شبانه روز در پی توسعه بهداشت و پیشگیری از بیماری کارکنان در برابر "ویروس کرونا"ست

گزارشی از مدیریت مقابله با بیماری ویروسی در فجر انرژی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فجر،  بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان و در اقدام هماهنگ با سایر مجتمع ها، شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تشکیل کمیته های سلامت، شرایط اضطراری و همچنین مقابله با حوادث، تلاش در توسعه بهداشت کارکنان و پیشگیری از بیماری ناشی از ویروس کرونا دارد.

 

از  اواخر بهمن ماه، تدابیر و اقدامات مختلف در تصمیم گیری ها از جمله پایداری تولید، مصون سازی کارکنان و امید آفرینی به کارکنان در دستور کار قرار گرفت و دو سناریو تعریف گردید.

 

این گزارش می افزاید، آموزش کارکنان و مسئولین، مدیریت اجتماعات و تمرکز بر بهداشت فردی و بهداشت محیطی در حوزه فعالیتهای عملیاتی، تغییر در ساعت کاری ، اطلاع رسانی منظم و همچنین توجه به کارکنان حساس نسبت به بیماری از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

 

 این شرکت تلاش می کند با فعالیت تیم های مدیریتی و اجرایی در همه اوقات شبانه روز، بستر مناسب و امنی را برای کارکنان و جامعه رقم بزند.

3

4

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied