شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

کسب نشان های برتر داخلی و خارجی از سوی بانک ایران زمین؛بانکی پیشرو در اقتصاد ایران

کسب نشان های برتر داخلی و خارجی از سوی بانک ایران زمین؛بانکی پیشرو در اقتصاد ایران

بانک ایران زمین که با هدف توسعه فرهنگ کسب و کار خصوصی و همچنین توسعه، عرضه و خلق ابزارهای نوین بانکی در اسفند ۱۳۸۹ تاسیس شد، در پی آن است تا با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد آینده ایران باشد.

 

بانک ایران زمین که با هدف توسعه فرهنگ کسب و کار خصوصی و همچنین توسعه، عرضه و خلق ابزارهای نوین بانکی در اسفند ۱۳۸۹ تاسیس شد،  در پی آن است تا با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد آینده ایران باشد. این در حالی است که تا کنون این بانک توانسته با استفاده از نوآوری ها و فن آوری های روز دنیا به لحاظ عملیات و کارآیی، پیشرو بانکهای خصوصی کشور باشد و در حوزه های گوناگون نشان ها و گواهینامه های داخلی و خارجی را از آن خود کند. 

 

کسب گواهی نامه ISO 9001 وISO 10015

 

بر همین اساس مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین در راستای بهینه سازی فعالیت ها، ارتقا کیفیت ارائه خدمات و کسب رضایت مشتری موفق به کسب گواهی نامه ISO 9001 وISO 10015  در حوزه های سرمایه انسانی و آموزش شده است. گواهی هایی که نشان از ایجاد و ارتقای کیفیت در محصولات و خدمات دارد.

 

در واقع کیفیت دقیقاً همان چیزی است که مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین براساس نیاز و سلیقه و حتی بیش از درخواست مشتریان به دنبال آن است. چرا که توجه به کیفیت موجب به حداقل رسیدن شکایات ها و افزایش میزان رضایت مشتریان می شود. از این رو  مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین با اهتمام به این امر، موفق به دریافت گواهینامه ISO9001در بخش سرمایه انسانی و دریافت گواهینامه ISO10015،دربخش آموزش توسط شرکتAKK( ارزیابان کنترل کیفیت خاورمیانه)شد و توانست نشان دهد که اولویت فعالیت هایش بر اساس رضایت مشتریان از طریق افزایش دائمی کیفیت، کاهش قیمت تمام شده فعالیت ها، کنترل بهتر فرایندها و مستند سازی آنها، افزایش بهره وری و تنوع آموزش های مورد نیاز است.

 

دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران 

 

بانک ایران زمین همچنین در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران،  موفق به دریافت گواهینامه این جایزه ملی شد. Top of Form

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هر ساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است که از جمله اهداف برگزاری آن می توان به فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی،  تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی و ... اشاره کرد.

 

برترین وب سایت از نگاه مردمی

 

همچنین در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران،  باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به عنوان برترین وب سایت از نگاه مردمی معرفی شد.

باشگاه مشتریان بانک ایران زمین توانست در بخش بانک و بیمه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل با رای مردم برای دومین سال پیاپی رتبه برترین وب سایت را از نگاه مردمی به خود اختصاص دهد.

این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.  بر این اساس  تندیس برنده مردمی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به "باشگاه مشتریان بانک‌ایران‌زمین" تعلق گرفت.

 

دریافت  مدال مدیریت جهادی

 

علاوه بر کسب گواهی نامه های بین المللی و جایزه های داخلی، بانک ایران زمین توانسته با انتخاب صحیح مدیرعامل و مدیران مختلف در شعب های این بانک توجه موسسات عالی بانکداری به خود جلب کند. بر این اساس عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در ششمین همایش ملی مدیریت جهادیف  موفق به دریافت  مدال مدیریت جهادی شد .

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در  ششمین همایش ملی مدیریت جهادی که با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش ، رضا رحمانی وزیر صمت و سردار محمد حسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین شامگاه برگزار شد، گفت:  نام گذاری سال 98 به عنوان سال «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت موضوع برای کشور دارد که جا دارد با مدیریت جهادی و ایجاد فضای تبادل و همفکری میان برنامه ریزان، تولید کنندگان و بانک‌ها به عنوان تامین کننده مالی این حوزه، به سمت رونق تولید قدم برداریم.

وی افزود: رویکرد حمایتی از تولید به خصوص در شرایط فعلی اقتصاد ایران که بنگاه های کوچک و متوسط به شدت به معضل کمبود منابع مالی و مشکلات فراوان تأمین اعتبار مواجه هستند، بسیار حائز اهمیت است تا جایی که اگر مهم ترین مصداق مدیریت جهادی را در بانک ها تامین این قبیل بنگاه ها بدانیم، بیراه نرفته ایم.

به گفته پورسعید، در واقع اگر حمایت های صورت گرفته از کسب و کارها و بنگاه های کوچک و متوسط به درستی صورت گیرد، کمک بزرگی به معیشت و اقتصاد مردم شده و چرخ های تولید کشور به حرکت در خواهد آمد.

 

 تقدیر از طرف موسسه عالی آموزش بانکداری 

 

همچنین  در دهمین همایش روسای موفق شعب بانک های کشور، موسسه عالی آموزش بانکداری  از پنج رییس شعبه بانک ایران زمین تقدیر کرد.

دهمین همایش روسای موفق بانک های کشور با عنوان "نقش روسای شعب در مدیریت ریسک اعتباری"با حضور رئیس کل بانک مرکزی، رییس موسسه عالی بانکداری ایران و جمعی از مدیران و روسای شعب بانک های کشور، در سالن همایش‌های بانک مرکزی برگزار شد. در این مراسم که با حضور هادی قدیمی معاونت عملیات بانکی، حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها، علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش، داود فصیحی مدیر حوزه مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارشناسان شبکه بانکی همراه بود، پنج نفر از روسای برتر شعب بانک ایران زمین (حمیدرضا صداقت رییس شبه گراش استان فارس، پژمان اکبر زاده رییس شعبه شریعتی تهران، و عبدالقیوم یمرلی رییس شعبه مرکزی گرگان، قاسم محمد زمانی رییس شعبه نواب صفوی اصفهان، عاطفه رک رک رییس شعبه شهرک غرب) مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی