شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در پی شیوع گسترده ویروس کرونا

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور در آستانه سال نو پیامی منتشر کرد.

پیام مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در پی شیوع گسترده ویروس کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل ، متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسمه تعالی

 

خانواده بزرگ موسسه ملل، همکاران، سپرده گذاران و مراجعان ارجمند

 

با تقدیم سلام و عرض ادب و احترام

 

در آستانه سال نو و در ماه مبارک رجب المرجب، همگان شاهد شیوع گسترده و مخاطره آمیز ویروس کرونا هستیم.

 

قطعا این فرآیند پیچیده، ابتلائی بزرگ و آزمونی سترگ است، رجاء واثق داریم که ملت شریف ایران اسلامی از این صحنه نیز با توکل به خداوند تبارک و تعالی و توسل به ذوات مقدسه حضرات معصومین سلام الله علیهم اجمعین سربلند و سر افراز بیرون خواهد آمد.

 

در این ایام،همه مردم ایران زمین در یک قیام همگانی و مجاهده عمومی علیه این بیماری مسری و خطرناک کمر همت بسته و با شعار " ما کرونا را شکست می دهیم " و با رعایت توصیه های "مرکز فرماندهی مقابله با ویروس کرونا" از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند.

 

همکاران شبکه بانکی کشور نیز علی رغم مخاطرات ذاتی شغلی خود، جان بر کف و با چهره شاداب در شعب بانکهای کشور به ارائه خدمات خدمات بانکی به هموطنان ارجمند اهتمام دارند، تا جائی که در روزهای گذشته شاهد مبتلا شدن برخی از اعضا خانواده بزرگ بانکی کشور به کرونا هستیم که منجر به اجابت دعوت حق تعالی گردید و قله ایثار را را فتح کرده و بر تارک درخشان شبکه بانکی الگوئی فراموش نشدنی را رقم زدند.  به چنین همکاران فداکار جان بر کف خود می بالیم  و برای علو درجات آنان به ساحت پروردگار مهربان دست به دعا بر می داریم. ضمن عرض تسلیت به ملت بزرگ ایران و به ویژه خانواده فرهمند آنان، سلامتی و عافیت هر چه زودتر برای امت غیور و شرافتمند را از درگاه الهی مسألت می نمائیم.

 

همکاران گرانقدر و مشتریان و مراجعان ارجمند در خانواده بزرگ ملل، نکات مهمی را یاداور شده، توجه اکید به آنها مزید امتنان است:

 

1)همه ما در این برهه تاریخی که قطعاً چندان هم طولانی نخواهد شد، وظیفه داریم همانند "مدافعان عرصه سلامت کشور" در جای جای میهن عزیزمان،به خدمات رسانی جامع، به موقع و شایسته به هموطنان شریف خود ادامه داده و در این راه از هیچ مجاهده  دریغ ننموده و فداکاری هوشمندانه و ایثارگری خردمندانه را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

2)محیط کار خود در کلیه شعب را به لحاظ رعایت اصول بهداشتی،روزانه مورد مراقبت و پاکسازی قرار داده با رعایت توصیه ها و رهنمود های دست اندرکاران امور بهداشت و درمان کشور شرایط سالم را برای مراجعان و همکاران فراهم سازیم.

 

3)به کلیه مراجعان و سپرده گذاران و ...ارجمند توصیه می کنیم حتی المقدور از ظرفیت های بانکداری الکترونیکی ملل که در حد خود ستودنی است استفاده نموده و مراجعه حضوری را به حداقل برسانند.

 

4)در این شرایط خاص، نسبت به باز دریافت تسهیلات اعطایی از واحد های تولیدی و غیر تولیدی و مشتریان نجیب و شریف حداکثر مدارا و ملاحظه را معمول داشته، رهنمود های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را نصب العین قرار داده و نسبت به درک متقابل چالش های اقتصادی مستحدثه اهتمام بایسته مبذول دارند.

 

با آرزوی سلامتی و سربلندی مردم شریف ایران                              

مدیر عامل مؤسسه اعتباری ملل                                             

سید امین جوادی                                                        

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied