شمانیوز
شما نیوز

افزایش سقف مبلغ کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین برای کاهش مراجعه هم‌وطنان به شعب بانک‌ها و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سقف شارژ کارت‌های هدیه خود را به 20 میلیون ریال افزایش داد.

افزایش سقف مبلغ کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ هم‌وطنان ارجمند می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک یا سفارش آنلاین از طریق سایت می‌کارت به آدرس https://micard.enbank.ir کارت هدیه خود را با طرح دلخواه تا مبلغ 20 میلیون ریال دریافت کنند. کارت‌های هدیه یادشده قابلیت خرید روزانه و پرداخت قبوض تا مبلغ 20 میلیون ریال و برداشت نقدی از خودپردازهای بانک اقتصادنوین تا مبلغ پنج میلیون ریال را دارند.


گفتنی است به‌منظور کاهش شیوع ویروس کرونا، از بیستم اسفندماه 1398 امکان انتقال وجه کارت به کارت از طریق اپلیکیشن همراه‌نوین، اینترنت‌بانک و تمام دستگاه‌های خودپرداز این بانک در مجموع تا سقف 100 میلیون ریال در روز فراهم شده است. در همین راستا تمام کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین که تاریخ انقضای آن‌ها اسفند 1398 و فروردین 1399 است به مدت یک سال تمدید شده و مبلغ برداشت نقدی از کارت‌های بانک اقتصادنوین روی خودپردازهای این بانک تا پنج میلیون ریال افزایش یافته است.


شایان ذکر است مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک بسیاری از فعالیت‌های مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند.


علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 4801000-21 در تمام ایام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied