شمانیوز
شما نیوز

مدیر روابط عمومی ایمیدرو خبر داد:

اقدامات اساسی ایمیدرو برای مقابله با کرونا

مدیر روابط عمومی سازمان ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان با همراهی شرکت های تابعه و وابسته، تاکنون اقدامات مهمی برای مقابله با ویروس کرونا انجام داده است.

اقدامات اساسی ایمیدرو برای مقابله با کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، محمد سپهر با بیان این مطلب اظهار داشت: با دستور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و پیگیری ریاست هیات عامل ایمیدرو از جمله اقدامات اساسی ایمیدرو برای مقابله با کرونا، اختصاص ۱۳۶ میلیارد تومان برای تامین اقلام و تجهیزات ضروری توسط شرکت های تابعه و وابسته شامل فولاد مبارکه، ملی صنایع مس، گل گهر، چادرملو، گهر زمین، توسعه معادن و فلزات، فولاد خوزستان، ایرالکو، فولاد هرمزگان، اپال پارسیان، ملی فولاد، تهیه و تولید مواد معدنی، منطقه ویژه خلیج فارس و آلومینای جاجرم است.

 

علاوه بر این ایجاد ایستگاه های ایست- بازرسی در مناطق معدنی کشور و آزمایش تب سنجی و کنترل مسافران توسط پزشک متخصص، از دیگر اقدامات مورد نظر است.

 

وی بیان داشت: توزیع اقلام ضدعفونی، ماسک، دستکش و غیره بین نهادهای دولتی محدوده شهرستان های تحت فعالیت شرکت های معدن و صنایع معدنی شامل نیروی انتظامی، بهزیستی، دادگستری و ..‌. از دیگر فعالیت های سازمان ایمیدرو در راستای مقابله با کرونا، است.

 

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با یک شرکت تامین لباس کار برای تولید ۵ هزار عدد ماسک جهت توزیع میان کمیته بحران برخی استان ها، گندزدایی روستاها، منازل مسکونی و خودروها در مناطق محروم و همچنین، اطلاع رسانی از طریق بنر و پوستر، بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با کرونا است.

 

مدیر روابط عمومی ایمیدرو با اشاره به فعالیت ۴۰ هزار نفر نیروی مستقیم و پیمانکار در سراسر کشور تحت پوشش این سازمان گفت: ایمیدرو همراستا با حمایت از جوامع معدنی و صنایع معدنی محدوده فعالیت، اقدامات مختلفی برای حمایت از کارکنان خود انجام داده است.

 

وی افزود: این اقدامات شامل توزیع ماسک و دستکش، آزمایش تب سنجی هنگام ورود افراد، کاهش تردد، شناسایی افراد پرخطر، پایش اتباع خارجی، برگزاری جلسات به صورت ویدیو کنفرانسی، شیفت بندی کارکنان و غیره بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied