شمانیوز
شما نیوز

برای پذیرش سهم نگهداری بالاتر و حفظ قبولی اتکایی از داخل کشور پیشنهاد شد

افزایش سرمایه بیمه کوثر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها

اعضای هیات‌مدیره شرکت بیمه کوثر افزایش سرمایه 83درصد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ثابت را به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد کردند.

افزایش سرمایه بیمه کوثر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، براساس تصمیم اعضای هیات‌مدیره شرکت، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳هزارو۵۲۷میلیاردو۷۷۷میلیون ریال به بیش از ۶هزارو۴۲۵میلیاردو۲۶میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد شد.

 

نوید خاندوزی با بیان اینکه این میزان افزایش سرمایه به منظور رعایت مقررات و پذیرش سهم نگهداری بالاتر و حفظ قبول اتکایی از داخل کشور به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد شده است، افزود: افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

 

مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه کوثر با تاکید بر اینکه این افزایش سرمایه موجب افزایش فعالیت‌های بیمه کوثر در بخش‌های اقتصادی سودده بیمه ای و ورود شرکت به عرصه‌های جدید خواهد شد، تصریح‌‌کرد: این امر همچنین موجب افزایش سهم نگهداری ریسک شرکت، رشد بازدهی سهام برای سهام‌داران حقیقی و حقوقی می‌شود که این امر به معنای افزایش اعتبار بیمه کوثر خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied