شمانیوز
شما نیوز

تداوم عرضه سه طرح جدید بیمه معلم در ایام‌ کرونا

سه طرح جدید این شرکت که همزمان با آغاز سال جدید عرضه گردید همچنان ارائه خواهد شد و با شرایط ویژه و از طریق بسترهای الکترونیکی در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌گیرد.

تداوم عرضه سه طرح جدید بیمه معلم در ایام‌ کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌ عمومی بیمه معلم؛ سه طرح جدید این شرکت که همزمان با آغاز سال جدید عرضه گردید همچنان ارائه خواهد شد و با شرایط ویژه و از طریق بسترهای الکترونیکی در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌گیرد.

 

 طرح بیمه‌ عمر و سرمایه‌گذاری // اکسیر

طرح اکسیر ویژه اقشار، اصناف، خانواده، با پوشش فوت کرونا ویروس (با سرمایه‌گذاری مطمئن با میانگین سود ۲۲.۸۸ درصد در ۸ سال گذشته)تدوین و به سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی عرضه شد.

 

در شرایط بحرانی شیوع کرونا، طرح هدیه هستان(ویژه نوزادان و کودکان)/ طرح 20 (ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان)/طرح بانوی ایران‌زمین (ویژه بانوان خانه‌دار با امکان دریافت مستمری) نیز قابل عرضه می‌باشد.

 

طرح بیمه آتش‌سوزی // آرامش

بیمه جامع آتش‌سوزی با عنوان طرح آرامش با هدف ایجاد امکان فروش آسان و بهره‌مندی قشرهای مختلف جامعه از پوشش‌های بیمه آتش‌سوزی با امکان پرداخت حق بیمه‌ای اندک، تدوین و در اختیار مشتریان قرار گرفته است، برای منازل مسکونی با سرمایه‌های متفاوت و با پوشش‌های ذیل قابل ارائه می‌باشد:

 

  • جبران خسارت مالی وارده به ساختمان، اثاثه و تاسیسات بیمه گذار در قبال خطر آتش‌سوزی، صاعقه/ انفجار و خطرات اضافی زلزله، طوفان، سیل، سرقت.
  • جبران خسارت مالی وارده در برابر اشخاص ثالث که از وقوع حریق در محل مسکونی بیمه‌گذار ناشی شده باشد.
  • جبران غرامت فوت، نقص عضو کلی و جزئی بیمه‌گذار و اعضا خانواده وی.
  • جبران خسارت وارده به اتومبیل شخصی بیمه‌گذار و یا اعضای خانواده مستقر در پارکینگ که از وقوع حریق در محل مسکونی بیمه‌گذار ناشی شده باشد.
  • جبران هزینه اجاره و اسکان موقت بیمه‌گذار و اعضای خانواده که از وقوع خطرات بیمه شده به جز سرقت ناشی شده باشد.
  • جبران هزینه پزشکی اشخاص ساکن در محل مورد بیمه که از وقوع خطرات بیمه شده ناشی شده باشد.

 

طرح بیمه اتومبیل // عیدانه

  • طرح بیمه بدنه با توجه به شرایط خاص ایام نوروز و همچنین شروع بیماری کرونا به منظور تسریع در امر فروش و همچنین ترغیب عموم بیمه‌گذاران ارایه گردید.
  • با کلیه پوشش‌های رایج اعم ‌از تصادف، آتش سوزی، شکست شیشه، اسید پاشی، سرقت درجای قطعات، سرقت کلی و... با کمترین حق‌بیمه ممکن.
  • تخفیفات گروهی در این طرح از بیمه نامه‌های بدنه برابر با ۶۰ ٪ تعیین گردید.

 

گفتنی‌است، کلیه محصولات مورد اشاره با توجه به شرایط ویژه کشور و شیوع کرونا به صورت غیرحضوری قابل خرید می‌باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied