شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه شهرستان سنندج مطرح کرد:

حمایت جدی سازمان بیمه سلامت از اقشار ضعیف

نماینده مردم کردستان درمجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان سنندج گفت: حمایت و حفاظت مالی بیمه سلامت در زمان بیماری از بیمه شدگان از نقاط مثبت عملکردی این سازمان است.

حمایت جدی سازمان بیمه سلامت از اقشار ضعیف

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، ماموستا رستمی امام جمعه شهرستان سنندج، خدمات بیمه سلامت به بیمه شدگان را باقیات الصالحات خواند و گفت: دردین مبین اسلام به دستگیری افراد در زمان گرفتاری و بیماری بسیار تاکید شده است و بیمه سلامت نمونه بارزاین عمل صالح است.

 

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ۹۰ درصد هزینه درمان بیمه شدگان بیمه سلامت در زمان بستری توسط سازمان بیمه سلامت پرداخت می شود و این اقدام در زمان بیماری سبب آرامش و اطمینان خاطر بیمه شدگان و خانواده آنها شده است ؛ لذا عملکرد سازمان بیمه سلامت از اعمال نیکو و از ثمرات نظام اسلامی است.

 

امام جمعه شهرستان سنندج تاکید کرد: با توجه به اینکه حدود 70 درصد از جمعیت کردستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و بازخورد مراجعات مردمی نشان از رضایت حداکثری مردم از خدمات بیمه سلامت و نظام سلامت کشور دارد، تقاضا داریم بیش از پیش  خدمات و حمایت در شرایط اقتصادی کنونی کشور از اقشار کم درآمد و کم برخوردار استمرار پیدا کند.

 

ماموستا رستمی از ایثار کادر درمانی کشور و تقبل هزینه درمان بیماران کرونایی توسط سازمان بیمه سلامت قدردانی کرد و حمایت دولت از این سازمان و پرداخت به موقع اعتبارات به بیمه سلامت را ضامن استمرار خدمات این نهاد حمایتی دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied