شمانیوز
شما نیوز

کمک به شکست زنجیره انتقال کرونا با هدیه نوروزی «بیمه سامان»

در روزهایی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و همه از ماندن در خانه کلافه شده اند، پیدا کردن راهکاری منحصر به فرد که بتواند، پیر و جوان و کودک را به ادامه قرنطینه ترغیب کند، شاید کمی مشکل به نظر برسد.

کمک به شکست زنجیره انتقال کرونا با هدیه نوروزی «بیمه سامان»

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان، درست کردن کیک و شیرینی، بازی کردن و خوابیدن البته هر کدام سهمی از اوقات قرنطینه ای دارند، اما چه کسی می تواند بگوید که «تلویزیون دیدن» از همه اینها سرگرم کننده تر، ساده تر و جذاب تر نیست!

 

جعبه جادو برای همه می تواند مطلوب باشد، به شرط آن که چیزی را نشان بدهد که مخاطب بخواهد. اکنون البته این شرایط با آمدن فیلم های متعدد فراهم شده است، اما تامین هزینه تهیه حجم قابل توجهی از فیلم و کارتون برای همه ممکن نیست.

 

در روزهایی که کرونا همزمان با جان مردم، اقتصاد خانواده ها را هم هدف قرار داده است، همه به دنبال راهی هستند که با حداقل کردن هزینه، تحمل شرایط را برای خود و خانواده آسان تر کنند.

 

شرکت بیمه سامان با درک درست مجموعه این شرایط، راهکاری را پیدا کرد که نه تنها هزینه ای به خانواده ها تحمیل نمی کند، بلکه آنها را با دنیایی از فیلم و سرگرمی مشغول می کند.

 

هدیه نوروزی شرکت بیمه سامان، اشتراک یک ماهه اپلیکیشن فیلیمو بود. این هدیه نه به قشری خاص و نه فقط به مشتریان این شرکت، بلکه به عموم مخاطبان تقدیم شد. همه کسانی که به صفحه اینستاگرام این شرکت مراجعه و درخواست خود را ارائه کردند، توانستند این هدیه ارزنده را دریافت کنند.

 

اکنون حدود سه هزار کد اشتراک برای مخاطبان شرکت بیمه سامان در فضای مجازی ارسال شده که هر کدام آنها می تواند چندین نفر را با فیلم های روز دنیا، بدون هیچ دغدغه ای سرگرم کند.

 

راهکار خلاقانه، نو و بی دردسر شرکت بیمه سامان برای کمک به اجرایی شدن کمپین «#در_خانه_بمانیم» را می توان نمود واقعی احساس مسئولیت این شرکت در قبال حفظ سلامت و امنیت روانی جامعه دانست. این اقدام حتی اگر جان یک نفر را به دلیل دور ماندن از مراکز شیوع ویروس کرونا نجات داده باشد، می تواند در تاریخ ماندگار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied