شمانیوز
شما نیوز

استاندار خوزستان:

فولاد خوزستان همچون گذشته در ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی پیشگام است

خط تولید البسه بیمارستانی جهت پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی با همکاری شرکت فولاد خوزستان افتتاح شد.

فولاد خوزستان همچون گذشته در ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی پیشگام است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خط تولید روزانه هزار البسه بیمارستانی جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، با حضور غلامرضا شریعتی استاندار، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج)، علی محمدی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره فولاد خوزستان جمعی از مسئولان استانی و لشکری، یازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز افتتاح شد.


غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، از تلاش‌های بی‌ وقفه‌ی فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر کرد.


وی با اشاره به ضرورت تولید البسه‌ی کادر درمانی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیماریابی کرونا در استان تسریع پیدا کرده است، نیاز کادر درمانی به البسه بیشتر شده و در شرایط فعلی باید کاری کنیم که کادر درمان دغدغه‌ای جز درمان نداشته باشند. امروز حمایت از خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا وظیفه‌ای اصلی ماست. فولاد خوزستان همچون گذشته در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام است.


شریعتی ادامه داد: این مجموعه همیشه نسبت به محیط اطراف، استان و کشور متعهد بوده و فقط به مسائل اقتصادی و تولید معطوف نبوده است. در واقع مجموعه فولاد خوزستان سود و تولید را در گرو سلامت و نشاط کارکنان خود و رشد محیط اطراف می‌داند و با این حرکت به رابطه‌ی صنعت و اجتماع عمق بخشیده است.

 

راه‌اندازی خط تولید ماسک، پرداخت کمک هزینه ریالی به دانشگاه علوم پزشکی، توزیع اقلام بهداشتی و ارزاق تنها بخشی از فعالیت‌های به سزای این مجموعه‌ی موفق است.


استاندار خوزستان در پایان گفت: از هم‌ استانی‌های عزیز انتظار دارم، نسبت به رعایت مسائل بهداشتی هوشیار باشند. رعایت فاصله‌ی اجتماعی از الزامات این روزهاست. اگر نسبت به موارد یاد شده، همت بورزیم، با توکل به خدا و وحدت و همدلی ویروس کرونا را شکست می‌دهیم. امیدوارم مسیر توسعه و آبادانی کشور همچون گذشته ادامه‌ دار باشد.


پیش از سخنان استاندار خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر (ع) خوزستان ضمن عرض تبریک ماه ضیافت الهی، در کنار هم بودن را، راه غلبه بر بحران پیش آمده دانست و افزود: با عزم ملی و مشارکت حداکثری جامعه و قرار گرفتن در کنار کادر درمان کشور، که امروز خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، می‌توان امیدوار بود، هرچه زودتر این ویروس منحوس را شکست دهیم.


شاهوارپور تاکید داشت: امروز مجموعه‌ی دولت، بهداشت و درمان، نیاز به همراهی و کمک دارند. ظرفیت‌های بسیاری در کشور وجود دارد، که می‌توانند به کمک دولت بیایند. حضور مردم در پای کار می‌تواند، تحول عظیمی ایجاد کند.


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: مسئولیت‌ های اجتماعی یکی از مباحث مهمی است که در مراکز تولیدی و صنعتی باید به آن توجه ویژه‌ ای شود. نگاه مجموعه فولاد خوزستان به این امر، قابل تقدیر و ستایش است. راه‌اندازی کارگاه تولید البسه ‌بیمارستانی از جمله کارهای ماندگار شرکت فولاد خوزستان خواهد بود. در واقع این حرکت علاوه بر کمک به کادر درمانی، باعث ایجاد اشتغال مستقیم برای پنجاه خانوار شده است و مجموعه‌ی سپاه و بسیج نیز با همه‌ی توان برای کمک به رفع بحران در خدمت مردم و نظام است.


علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان هدف از راه‌ اندازی این کارگاه را کمک به کادر درمان اعلام کرد و افزود: مجموعه‌ی فولاد خوزستان همواره خود را متعهد به خدمت به جامعه می‌ داند. این کارگاه با هدف تامین نیازهای کادر درمانی و با بکارگیری پنجاه تن از بانوان، توانایی تولید روزانه یک هزار البسه ی کادر درمان را دارد.


وی گفت: جا دارد از همت و توجه هیات مدیره محترم شرکت نسبت به ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک رسانی به ساکنان مناطق محروم و همچنین همکاری هم جانبه در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تقدیر نمایم.مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: با تمام توان در کنار مردم عزیز استان هستیم و این مجموعه بزرگ صنعتی در کنار تولید و اشتغال پایدار، مهم ترین دغدغه اش خدمت رسانی به مردم جامعه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied