شمانیوز
شما نیوز

رشد بیمه های باربری بیمه حکمت متاثر از اعتماد و حمایت سهامداران است

مدیر بیمه های باربری بیمه حکمت گفت: رشد بیمه های باربری شرکت بیمه حکمت در سال پیشین نسبت به سال 97 بالغ بر 100 درصد بوده که نشان از تاثیرگذاری شرکت در بازار بیمه ای و در نتیجه اعتماد بازار به این شرکت نوپا می باشد که تلاش داریم با بهره گیری از خدمات متمایز و گستردگی شبکه فروش، همچنان در بازار سرمایه تاثیرگذار باشیم.

رشد بیمه های باربری بیمه حکمت متاثر از اعتماد و حمایت سهامداران است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، مختار رحیمی مدیر بیمه های باربری بیمه حکمت با یادآوری سال تاسیس و فعالیت این شرکت در سال 95 درباره عملکرد و رشد بیمه های باربری تحت مدیریتش گفت: رشد بیمه های باربری شرکت بیمه حکمت در سال پیشین نسبت به سال 97 بالغ بر 100 درصد بوده که نشان از تاثیرگذاری شرکت در بازار بیمه ای و در نتیجه اعتماد بازار به این شرکت نوپا می باشد که تلاش داریم با بهره گیری از خدمات متمایز و گستردگی شبکه فروش، همچنان در بازار سرمایه تاثیرگذار باشیم.

 

وی به وضعیت بیمه های باربری در جامعه سهامداری اشاره کرد و افزود: هر شرکتی که پا به حیات اقتصادی می گذارد، از دو منشاء مشمول مورد حمایت می تواند قرار گیرد که در این باره بخش سهامداری و بخش غیرسهامداری هر یک تاثیر مناسبی در موفقیت شرکت خواهند داشت. شناسایی نیازهای بازار سهامداری با چاشنی اعتماد بیشتر، یکی از اهرم های قابلاتکای شرکت بیمه حکمت خواهد بود. بیمه های باربری این شرکت یکی از نقاط قوتش، حمایت و اعتماد بازار سهامداری آن است بطوری که بخشی از فروش بیمه نامه با استفاده از ارائه خدمات به این بازار بوده است.

 

رحیمی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بیمه های باربری در بخش بیمه نامه های بین المللی از یک برنامه و رویه بین المللی تبعیت دارد و همسان سایر رقبا در بازار عمل می نماید، اما در بخش بیمه های باربری داخلی از انعطاف و مساعدت بیشتری با بیمه گذاران خصوصاً جامعه سهامداری پیروی می نماید و برای سال جدید تلاش بر این است که جامعه سهامداری در فروش بیمه نامه این رشته بیشتر مشارکت داده شوند.

 

این مدیر بیمه حکمت با اشاره به اینکه ضریب نفوذ بیمه در افزایش فروش و ارائه خدمات نقش موثری ندارد، تاکید نمود که ارائه مطلوب خدمات بیمه ای و تنوع خدمات با توجه به نیازهای بالقوه مردم در بخش بیمه، می تواند موجب افزایش نفوذ بیمه در جامعه گردد.

 

وی از استارت آپ ها برای فروش بیمه نامه ها سخن گفت و عنوان کرد: فروش بر خط و آنلاین بیمه نامه، نه به صرف بهره گیری از سیستم نرم افزاری مجازی، بلکه در دسترس قراردادن خدمات به مردم به سریع ترین صورت هدف است. مدیریت بیمه های باربری یکی از اهداف اولیه خود را معطوف به این موضوع دارد و در این زمینه با مذاکرات و نشست های تخصصی که با بخش فنواری اطلاعات شرکت داشته به دنبال ایجاد زیر ساخت سیستمی برای ارائه و فروش بیمه نامه بصورت آنلاین و استارت آپ ها است.

 

مدیر بیمه های بابری بیمه حکمت در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت شرکت های بیمه ای را در بازار سرمایه چه می دانید؟ بیان کرد: موفقیت شرکت ها را نمی توان بصورت منحصر مورد قضاوت و تحلیل قرارداد، اما بصورت کلی فروش و ارائه خدمات بروز و حاوی بیشترین جنبه های رفع نیاز مشتریان یکی از پایه ها و اهرم های موفقیت هر شرکت است، بنحوی که مشتری احساس امنیت و آرامش را با خرید بیمه نامه از آن شرکت با خود داشته باشد.

 

رحیمی در انتهای سخنان خود گریزی به شبکه فروش بیمه حکمت زد و گفت: شبکه فروش این شرکت در حال حاضر شعب و نمایندگان هستند که با توجه به گستردگی آن در سال گذشته، خداروشکر فعالیت ها در این مقطع زمانی رو به افزایش است. همچنین این نکته را باید یادآور شد که ارائه آموزش های کاربردی برای کارکنان می تواند در فروش بیمه نامه و جذب بازار بسیار مفید و موثر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied