شمانیوز
شما نیوز

در بازدید غلامحسین مظفری از مرکز توسعه سلامت عنوان شد:

تمامی مراکز سرویس‌دهی به گردشگران ملزم به رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی هستند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از مرکز توسعه سلامت بر لزوم رعایت قوانین بهداشتی از سوی ایرلاین‌ها، مبادی ورودی جزیره، بازارها و مراکز گردشگری تاکید کرد.

تمامی مراکز سرویس‌دهی به گردشگران ملزم به رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی هستند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری ضمن بازدید از مرکز توسعه سلامت، از تلاش مسئولان و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و گفت: فرصتی فراهم شد تا از عملکرد مرکز توسعه سلامت که از سه ماه پیش تاکنون با تمام ظرفیت و توان، به‌منظور کنترل ویروس کرونا با تلاش خود این فضای آرام و خوب را برای کیشوندان فراهم کردند تشکر کنیم.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه کیش جزیره‌ای با ماموریت توسعه صنعت گردشگری در کشور است افزود: مجموعه تلاش عزیزان ما در مرکز توسعه سلامت، کیش را به‌عنوان الگوی رعایت تمامی پروتکل‌ها در کنترل بیماری معرفی کرد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: تلاش بی‌وقفه و سرعت عمل دست‌اندرکاران حوزه سلامت موجب شد تا به نقطه‌ای دست یابیم که در حوزه اقتصادی نیز درگیری بلند مدت تعطیلی کسب و کارها را نداشته باشیم و از فرصت‌های اقتصادی استفاده کنیم و امیدوارم از 25 اردیبهشت با بازگشایی پروازها، مسافران و گردشگران نیز در حفظ این شرایط ما را یاری کنند.

 

غلامحسین مظفری عنوان کرد: پس از آغاز فعالیت‌های پروازی و ورود مسافران، گردشگران جزیره کیش نیز ملزم به رعایت تمامی موازین و قوانین مصوب بهداشتی این منطقه هستند و شرایط ما در جزیره از سرزمین اصلی سختگیرانه‌تر خواهد بود.

 

وی همچنین بر لزوم رعایت قوانین بهداشتی از سوی ایرلاین‌ها، مبادی ورودی جزیره، بازارها و مراکز گردشگری تاکید کرد و از تمامی فعالان صنوف کیش خواست تا فاصله‌گذاری اجتماعی، حفاظت فردی و پروتکل‌ها را رعایت کنند که در غیر این صورت اگر بیماری دوباره شیوع پیدا کند به ناچار باید محدودیت‌های سخت‌تری اعمال کنیم.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در مرحله جدید فعالیت‌های صنوف در جزیره، نه تنها ماموریت مرکز توسعه سلامت به پایان نرسیده است بلکه قطعا کارکنان این مرکز، مسئولیتی سنگین‌تر برعهده خواهند داشت تا به لطف خدا و تلاش این عزیزان، شرایط خوبی برای کیشوندان، گردشگران و فعالان اقتصادی در پی داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied