شمانیوز
شما نیوز

معاون مالی و اقتصادی شهرداری پایتخت:

بانک شهر در مسیر درست خود حرکت می کند

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کلانشهر تهران با اشاره به موفقیت های بانک شهر در ارائه خدمات بانکی مناسب به شهروندان و تعیین تکلیف قراردادها و زمین های تهاتر شده با شهرداری و بانک ها گفت:خوشبختانه با تغییرات صورت گرفته و اصلاح برخی از ساختارها، هم اکنون این بانک در مسیر درست خود حرکت می کند.

بانک شهر در مسیر درست خود حرکت می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، عبدالحمید امامی با اشاره به برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده سال های 96 و 97 بانک شهر،گفت: با استناد به نظر حسابرس مستقل و اقداماتی که برای اصلاح صورت های مالی سال های مذکور صورت گرفته؛ در حال حاضر نظم و انضباط قابل قبولی در بانک شهر حکم فرماست.

 

وی با بیان اینکه تمامی ارکان بانک در حال فعالیت برای احقاق حقوق سهامداران و ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی هستند،ادامه داد: قطعا روند رو به رشد بانک شهر در سال جاری با مطلوبیت بهتری ادامه می یابد.

 

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: جذب سرمایه های مردم و هزینه کردن آن در امور تولیدی، عمرانی و خدماتی راهی برای رشد کشور بوده که این مهم در بانک شهر در حال اجرا است.

 

امامی با اشاره به اینکه بانک شهر طی 2 سال اخیر توانسته با پیشرفت های چشمگیر در شبکه بانکی ، در رتبه پنجم میان بانک های محبوب کشور قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به سابقه کوتاه فعالیت این بانک، نسبت به اغلب بانک های کشور، لذا توانسته است عملکرد بسیار مناسبی در حوزه خدمات رسانی به مدیریت شهرها و شهروندان داشته باشد.

 

وی در پایان با تاکید بر ضرورت افزایش تعاملات میان بانک شهر و شهرداری ها گفت: این موضوع زمینه ساز استفاده بیشتر طرفین از پتانسیل های موجود در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied