شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار ۶۹۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۱۰۰ تومان و قیمت دلار ۱۷هزار و ۵۰ تومان است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم : امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون و 100 تومان و طرح قدیم 6 میلیون و 850 هزار تومان است.

قیمت سکه در روزهای اخیر رشد چشم گیری داشت و از عصر دیروز رسماً رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است؛ سکه درحالی از 6 میلیون وارد کانال 7 میلیون شد که طبق اعلام فعالان بازار سیگنال افزایش قیمت را از بورس دریافت کرده بود.

بیش از یک هفته است که قیمت گواهی سکه یک روزه در بورس کالا 500 تا700 هزار تومان بیشتر از بازار است و به اعتقاد برخی فعالان بازار، محرکی برای قیمت سکه فیزیکی شده است، البته 21 اردیبهشت 99 دامنه نوسان سکه بورسی به 1 درصد محدود شد و اندکی قیمت ها افت کرد.

مشاهدات خبرنگار تسنیم از بازار سبزه میدان در روزهای اخیر حکایت از آن دارد که با افزایش قیمت سکه در بورس، اکثر کاسب های این صنف از فروش سکه به مردم عادی امتناع کرده و سکه ها را در بورس عرضه می کنند و با این حساب سودهای کلان به جیب می زنند.

ضمن آنکه قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 690 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 40 هزار تومان و سکه گرمی 990 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 690 هزار تومان، هر گرم طلای 24 عیار 920 هزار تومان و هر مثقال طلا 3 میلیون و 30 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1703 دلار معامله می‌شود.

قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون 17 هزار و 50 تومان و  یورو 18 هزار و 600 تومان و درهم امارات 4 هزار و 760 تومان است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 16 هزار و 750 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 16 هزار و 650 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 18 هزار و 150 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 18 هزار و 50 تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت‌های نخست روز کاری قبل افزایش داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied