شمانیوز
شما نیوز

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم؛

34 مدرسه شهر قشم ضدعفونی شد

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از ضدعفونی کردن 34 مدرسه شهر قشم با 150 لیتر مواد ضدعفونی کننده در راستای ارتقا سطح سلامت و بهداشت مراکز آموزشی خبر داد.

34 مدرسه شهر قشم ضدعفونی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فرج طهماسبی با اشاره به اعلام رسمی برای بازگشایی مدارس در کشور اظهار داشت: ضدعفونی کردن مدارس شهر قشم با توجه به لزوم آماده سازی این اماکن از نظر بهداشتی برای حضور دانش آموزان، با همکاری شرکت تعاونی کارکنان منطقه آزاد قشم از هفته پیش آغاز شد.

 

وی ادامه داد: پس از تماس با مدیران مدارس شهر، اعم از دولتی و غیردولتی، هماهنگی های لازم برای حضور نیروها صورت گرفت و عملیات ضدعفونی کردن این اماکن تاکنون با حدود 150 لیتر مواد ضدعفونی کننده به انجام رسیده است.

 

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر لزوم ضدعفونی کردن تمامی مدارس سطح شهر و روستا در جزیره گفت: سایر مدارس نیز که به دلیل عدم پاسخگویی مدیران مجموعه، هنوز در لیست مدارس ضدعفونی شده قرار نگرفته اند، به محض درخواست مدیران مربوطه توسط نیروهای ما مورد شستشو قرار می گیرند.

 

طهماسبی در پایان با آرزوی سلامتی برای همه ساکنان و به ویژه آینده سازان جزیره عنوان داشت: افزایش ضریب سلامتی دانش آموزان و محیط های آموزشی یکی از عمده ترین وظایف ما در ایام شیوع کروناویروس است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied