شمانیوز
شما نیوز

حذف نسخه فیزیکی ثالث در بیمه معلم همگام با حمایت از شبکه فروش

شرکت بیمه معلم در راستای بخشنامه مهم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حذف نسخه فیزیکی ثالث، با تقویت زیرساختهای آی‌تی و هماهنگی‌های لازم با شبکه فروش، از اول خرداد ماه این بخشنامه را عملیاتی کرد.

حذف نسخه فیزیکی ثالث در بیمه معلم همگام با حمایت از شبکه فروش

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت‌های بیمه موظف شدند کلیه فرآیندهای صدور و پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث مانند فروش و تمدید بیمه نامه، اعمال تخفیف عدم خسارت و رسیدگی و پرداخت خسارت را بدون نیاز به نسخه فیزیکی انجام دهند. در این راستا شرکت بیمه معلم نیز با هماهنگی کلیه واحدهای مربوطه، حذف نسخه فیزیکی بیمه‌نامه شخص‌ثالث را در دستور کار قرار داد به طوریکه با اتخاذ تمهیدات لازم و اطلاع‌رسانی‌های گسترده، این بخشنامه اجرائی شد.

 

بر اساس این گزارش، طی هماهنگی با شبکه فروش، در پیامکی به بیمه‌گذاران اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص اعتبار بیمه نامه، میزان تعهدات، زمان تمدید و ... انجام و شرایط جدید صدور بیمه‌نامه به صورت آنلاین نیز فراهم شده‌است. در حال حاضر بیمه معلم با توسعه زیرساختهای آی‌تی و تقویت خدمت‌رسانی آنلاین، شبکه فروش خود را در اجرای این بخشنامه حمایت می‌کند به طوریکه آموزش مطلوب شبکه فروش جهت ارائه خدمت به بیمه‌گذاران به صورت الکترونیک در دستور کار قرار دارد.

 

لازم به ذکر است در صورت درخواست بیمه‌گذار، بیمه نامه چاپی در اختیار بیمه‌گذاران محترم قرار می‌گیرد. بیمه‌نامه های جدید با تاریخ شروع در سیستم سنهاب ثبت می‌شود ضمن اینکه با ارائه کد پیگیری به بیمه‌گذار و کنترل کد ملی، تمام اطلاعات وی بر روی سیستم قابل مشاهده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied