شمانیوز
شما نیوز

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه | افت شدید تقاضا برای خرید + جزئیات

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران از افت شدید تقاضا برای خرید مصنوعات طلا و سکه خبر داد و گفت: میزان خرید مصنوعات طلا از ابتدای سال به شدت کاهش یافته و این روز‌ها تقریبا به صفر رسیده است.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه | افت شدید تقاضا برای خرید + جزئیات

به گزارش شمانیوز و به نقل از اقتصادنیوز: نادر بذرافشان  درباره وضعیت این روز‌های بازار طلا توضیح داد: بهای اونس جهانی طلا نسبت به اوایل هفته جاری حدود ۴۰دلار افت کرده و روند نرخ ارز هم نزولی شده که به همین ترتیب  قیمت طلا  و  قیمت سکه  نیز در بازار داخل کاهش یافته به طوریکه در این مدت سکه حدود ۳۰۰هزار تومان و طلا بیش از ۳۰هزار تومان در هرگرم ارزان شده است.

 

احتمال کاهش مجدد قیمت‌‌ در روز‌های آینده

او ادامه داد: از طرفی تقاضایی هم برای خرید مصنوعات طلا از ابتدای سال وجود ندارد و معاملات آن تقریبا به صفر رسیده، فقط تا هفته پیش به دلیل عرضه سکه در بورس تقاضا برای سکه بیشتر شده بود که آن هم با تعطیلی این بازار تقاضای  سکه  هم فروکش کرد.

بذرافشان با اشاره به روند کاهشی  قیمت طلا  و سکه که تقریبا از دو روز پیش آغاز شده اظهار کرد: در خصوص  پیش بینی قیمت طلا  به نظر می‌رسد این روند کاهشی ادامه داشته باشد و تا پایان هفته شاهد ارزان‌تر شدن قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

 

طلا به کانال ٦٩٠هزار تومان بازگشت

گالری طلا

 

بر این اساس در جریان معاملات امروز، بهای سکه طرح جدید با حدود ۱۷۰هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به هفت میلیون و ۳۰۰ و سکه طرح قدیم به شش میلیون و ۹۰۰هزار تومان کاهش یافت.

نیم سکه  امروز با قیمت سه میلیون و ۷۵۰، ربع سکه دو میلیون و ۷۰ و  سکه یک گرمی  یک میلیون و ۹۰هزار تومان معامله می‌شود.

ارزش طلای ۱۸عیار در بازار امروز به گرمی ۶۹۲هزار تومان و اونس جهانی به ۱۷۰۷ دلار سقوط کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied