شمانیوز
شما نیوز

خودرو ارزان شد + جزئیات و قیمت جدید

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: امروز نسبت به دیروز شاهد روند نزولی قیمت خودرو در بازار بودیم.

خودرو ارزان شد + جزئیات و قیمت جدید

خودرو در روز های اخیر بازار ملتهبی داشته است . خودرو در روزهایی به شدت افزایش قیمت داشت . اما حالا قیمت خودرو پایین امده است . این کاهش قیمت خودرو هنوز هم ادامه دارد . باید دید تا کجا پیش خواهد رفت .

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو درباره آخرین وضعیت بازار خودرو، بیان کرد: امروز نسبت به دیروز شاهد روند نزولی قیمت خودرو در بازار بودیم به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دیروز به ۱۲۵ میلیون تومان رسید که امروز ۱۱۸ میلیون تومان معامله شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو بیان کرد: تیبا دیروز ۷۸ میلیون تومان و امروز ۷۵ میلیون تومان داد و ستد شد. تیبا ۲ دیروز ۸۸ میلیون تومان و امروز ۸۵ میلیون تومان، کوئیک دیروز ۹۵ میلیون تومان و امروز ۹۲ میلیون تومان بود که نسبت به دیروز روند نزولی داشته است.

موتمنی در خصوص علت کاهش قیمت خودرو در بازار، تشریح کرد: همانطور که نفهمیدیم که چرا خودرو به یکبار ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت و پس از آن ۴۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت هم اکنون نیز نمی‌دانیم که چرا شاهد روند نزولی قیمت‌ها در بازار هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ثبت نام در سایت برای خرید خودرو باعث کاهش قیمت ها شده است، ادامه داد: تقاضا در بازار کم است در حالی که تقاضا برای ثبت نام خودرو زیاد است چرا که فاصله قیمتی در بازار و درب کارخانه همچنان زیاد است. پایین آمدن قیمت ها به تشدید بازرسی ها باز می گردد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه فروشنده در بازار خودرو زیاد شده است، تصریح کرد: بسیاری از افرادی که خودرو در پارکینگ نگه می داشته اند اقدام به فروش کرده اند که باعث ریزش قیمت ها شد. فروشنده در بازار زیاد است اما خریدار کم است . افراد ریسک نمی کنند در بازار کنونی خودرو بخرند چرا که ممکن است قیمت ها همچنان روند کاهشی داشته باشد.

 

خبر خوب و مهم | خودرو ارزان شد + جزییات

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied