شمانیوز
شما نیوز

قیمت بازار سکه و طلا در هفته ی گذشته

محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه طی هفته گذشته، اظهارکرد: طی هفته‌ای که گذشت قیمت هر انس طلا در محدوده یک‌هزار و ۷۰۵ دلار تا یک‌هزار و ۷۴۰ دلار و حدود ۳۵ دلار در نوسان بود.

قیمت بازار سکه و طلا در هفته ی گذشته

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از میزان : نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: روز چهارشنبه قیمت طلا با توجه به کاهش قیمت جهانی انس به یک‌هزار و ۷۰۵ دلار و همچنین افت قیمت ارز، بسیار کاهش یافت.وی گفت: اما در روز پنجشنبه با توجه به تغییر نرخ ارز و قیمت انس، مجدد قیمت‌ها افزایش یافت و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۷۰۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

کشتی آرای با بیان اینکه طی هفته‌ای که گذشت در مجموع با کاهش قیمت طلا و سکه در بازار مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: در هفته‌ای که گذشت سکه به طور متوسط ۲۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر درباره وضعیت خرید و فروش در بازار خاطرنشان کرد: با توجه به روند کاهشی قیمت‌ها در هفته گذشته حجم دادو ستد‌ها و تقاضا کاهش یافت و همین دلیل موجب شد انگیزه خرید و سرمایه گذاری بر روی سکه کاهش پیدا کند.
وی درباره حباب قیمت سکه نیز بیان کرد: قیمت سکه ۳۵۰ هزار تومان حباب دارد البته این در حالی است که در طول هفته حباب سکه به حدود ۴۷۰ هزار تومان نیز رسیده بود.
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied