شمانیوز
شما نیوز

توسط شرکت فناپ انجام شد؛

انعقاد قرارداد صدورکارت اعتباری فرهنگیان

شرکت پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی فناپ طی نشستی با مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، قرارداد صدورکارت اعتباری فرهنگیان را منعقد کرد.

انعقاد قرارداد صدورکارت اعتباری فرهنگیان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، جلسه‌ی انعقاد قرارداد ارائه‌ی کارت اعتباری به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان، میان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به نمایندگی از هلدینگ فناپ و بانک‌پاسارگاد از یک سو و شرکت فرآیند نوین استحکام سازه به نمایندگی از هلدینگ خدماتی تدبیرگران اطلس و صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی دیگر، در محل صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد.

 

ارائه‌ی خدمات باشگاه مشتریان آوند و رسانه‌ی اختصاصی معلم در قالب مجموعه‌ی خدمات کارت اعتباری اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان، از دیگر خدمات مورد توافق در این نشست بود.

 

بر این اساس، طبق اعتبارسنجی صندوق ذخیره فرهنگیان و با استفاده از تسهیلات اعطایی بانک‌پاسارگاد، امکان اعطای اعتبار 50 تا 500 میلیون ریالی در قالب کارت اعتباری برای هر یک از فرهنگیان عضو صندوق فراهم شده‌است. دارنده‌ی کارت می‌تواند بخشی از اعتبار کارت که قابل مصرف در شبکه‌ی شاپرک است را به‌صورت حضوری یا اینترنتی در تمام فروشگاه‌های متصل به شاپرک خرج کند و مبلغ را به‌صورت اقساطی به اعتباردهنده بازگرداند. همچنین این امکان وجود دارد که دارنده‌ی کارت تمام موجودی اعتباری خود را در فروشگاه‌های اعلام شده که عمدتاً اقدام به ارائه‌ی تخفیف می‌کنند، مصرف کرده و علاوه بر دریافت تخفیف نقدی، مبلغ خرید خود را به‌صورت اقساطی به اعتبار دهنده بازگرداند.

 

متقاضیانی که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند، جهت دریافت این کارت باید از طریق پنلی که توسط صندوق به ایشان اعلام خواهد شد، اقدام به ثبت درخواست اعتبارسنجی کنند. پس از انجام اعتبار سنجی، میزان تسهیلات قابل اعطا برای هر کاربر مشخص شده و کارت اعتباری برای متقاضی صادر خواهد شد. نحوه و محل دریافت کارت اعتباری نیز متعاقباً از طریق صندوق ذخیره فرهنگیان به اعضا اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied