شمانیوز
شما نیوز

نحوه فروش سهام عدالت + جزئیات

جزئیات فروش سهام از سوی ستاد آزادسازی سهام عدالت اعلام شد.

نحوه فروش سهام عدالت  + جزئیات

حسین فهیمی، سخنگوی آزادسازی سهام عدالت، با اعلام شرایط و جزئیات فروش سهام عدالت گفت: " افرادی که برای فروش سهام عدالت به کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند، می‌توانند سهام هر یک از شرکت‌ها را تا 30 درصد انتخاب کرده و بفروشند اما افرادی که از طریق بانک نسبت به فروش اقدام می‌کنند نیازی به کد بورسی ندارند و با کد ملی 30 درصد از ارزش سهام عدالت خود را بدون تعیین نوع سهام و به انتخاب بانک می‌فروشند."

 

 
دو راهکار مجلس برای جاماندگان سهام عدالت

وی افزود: " نخستین بسته پیشنهادی بانک‌ها برای افرادی که روش مستقیم را انتخاب و برای سفارش‌گیری به شعب بانک‌ها مراجعه کرده بودند، روز گذشته فروش رفت. در واقع مشمولان سهام عدالت می‌توانند پس از انتخاب روش مستقیم برای مدیریت سهام خود، با مراجعه به بانک‌ها 30 درصد سهام خود را بفروشند. البته سهام‌دار در تعیین 30 درصد نقشی ندارد و انتخاب آن بر عهده بانک است."

به گفته وی، زمانی که فرد برای فروش سهام خود به بانک مراجعه می‌کند نیازی به ارائه کد بورسی ندارد و فقط باید کد ملی ارائه دهد.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت خاطرنشان کرد: " افرادی که به بانک مراجعه می‌کنند، سفارش فروش یکجا برای 30 درصد از سهام را وارد می‌کنند. اما افرادی که به دفاتر کارگزاری مراجعه می‌کنند انتخاب با خودشان است. در واقع می‌توانند هر یک از شرکت‌هایی که در سبد خود دارند را تا 30 درصد انتخاب کنند و برای فروش بگذارند. البته سقف را کارگزار تعیین می‌کند."

بر اساس این گزارش، مشمولان سهام عدالت تا ساعت 24 پانزدهم خردادماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SAMANESE.IR روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند. عدم مراجعه به این سامانه به معنی انتخاب روش غیر مستقیم است.

 

منبع: ایسنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied