شمانیوز
شما نیوز

ساخت مسکن رایگان برای افراد معلول

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اعلام اینکه این قرارگاه در ۲۸۵ نقطه ایران کارگاه های فعال آبادانی و عمرانی دارد، گفت: پروژهای عمرانی را در جاهای صعب‌العبور و مناطق مرزی اجرا می‌‌کنیم.

ساخت مسکن رایگان برای افراد معلول
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم : سعید محمد در مراسم امضای تفاهمنامه سه جانبه با بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی برای ساخت مسکن افراد دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانواده اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ابرپروژه های مختلفی را در سطح کشور اجرا می کند. در مأموریت جدیدی که برای قرارگاه تعریف کرده ایم به وضع محرومان در سراسر کشور رسیدگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه در کل کشور کارگاه های فعال فراوانی دارد افزود: هم اکنون در ۲۸۵ نقطه کشور پروژه های آبادانی و زیرساختی در حال اجراست.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: این پروژه ها شامل طرح های عمرانی، پل ها، جاده های روستایی، خانه های بهداشت و... است.

محمد با یادآوری اینکه قرارگاه خاتم الانبیا همچنین حمایت های معیشتی و حمایتی را از خانوارهای ضعیف به عمل می آورد تأکید کرد: بحثی که قرارگاه همیشه آن را دنبال می کند اشتغال زایی در مناطق محروم است در همین راستا کارگاه های مختلفی از جمله چرخ خیاطی، گلخانه، میوه خشک کنی و... راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه به حوزه کشاورزی توجه ویژه ای می شود ادامه داد: سال گذشته تفاهمنامه ای برای ساخت ۱۵ هزار مسکن جهت خانوارهای دو معلول امضا شد. امسال در فاز اول از این تعداد ۱۵۰۰ واحد عملیاتی شده که تا پایان سال تحویل سازمان بهزیستی می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه ۲۵ درصد سرمایه گذاری ساخت ۱۵ هزار واحد توسط قرارگاه تأمین می شود گفت: با اتمام فاز یک عملیات اجرایی سایر فازها را اجرایی خواهیم کرد.

محمد تأکید کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در جاهای صعب العبور و مناطق مرزی کارهای عمرانی و آبادانی را انجام می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied