شمانیوز
شما نیوز

آغاز ارسال پیامک به تأییدشدگان مسکن ملی

پالایش متقاضیان مرحله دوم طرح مسکن ملی به اتمام رسید و از امروز نتایج پالایش به تأیید شدگان، پیامک می‌شود.

آغاز ارسال پیامک به تأییدشدگان مسکن ملی

به گزارش شمانیوز به نقل از مشرق نیوز : پالایش متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن به اتمام رسید و از امروز به‌تدریج نتایج پالایش به تأیید شدگان، پیامک می‌شود.

 

متقاضیانی که واجد شرایط هستند از امروز و به‌تدریج به آنها پیامک ارسال می‌شود. پذیرفته‌شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با تعیین وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از ریزش ۵۰ درصدی ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم طرح اقدام ملی خبر داده و گفته است نیمی از کسانی که نام‌نویسی کردند، دارای مسکن شخصی هستند.

در این خصوص پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: از امروز و به تدریج نتایج پالایش‌ها به متقاضیان واجد شرایط پیامک می‌شود و پذیرفته‌شدگان برای احراز شرایط باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی در خصوص پالایش مسکن ملی، افزود: پالایش مسکن ملی در سه مرحله انجام شده و به اتمام رسیده است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه هم‌اکنون نتایج پالایش مسکن ملی در اختیار استان‌ها قرار دارد، تاکید کرد: هم‌اکنون مشخص است که چه افرادی واجد شرایط هستند که این نتایج از طریق سامانه و با پیامک به متقاضیان واجد شرایط اعلام می‌شود.

اصلانی ادامه داد: متقاضیانی که واجد شرایط هستند، از امروز به تدریج به آن‌ها پیامک ارسال می‌شود؛ پذیرفته‌شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با تعیین وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

گفتنی است با شیوع بحران کرونا، متقاضیان مسکن ملی از طریق سامانه به نشانی tem.mrud.ir و یا از طریق پیامک اقدام به ثبت نام کردند که پالایش بیش از یک میلیون متقاضی مرحله دوم انجام شده است. به گفته معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مجموع ثبت نام کنندگان مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علیرضا وکیلی

    سلام خوب بود وقانعه کننده بود

  • نویدگلچهره

    سهام عدالت را چگونه میتوانم بقروشم