شمانیوز
شما نیوز

اعلام حمایت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از نیروی انتظامی:

همانند همیشه، حامی و همراه فرزندان میهن در قامت نیروی انتظامی هستیم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی، حمایت خود را از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم نابخردانه آمریکا اعلام کرد.

همانند همیشه، حامی و همراه فرزندان میهن در قامت نیروی انتظامی هستیم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن محکوم کردن این اقدام در پیامی، حمایت تمام قد خود را در پیامی به شرح زیر اعلام کرد:

 

به نام خدا
اقدام تحریمی آمریکا علیه شما عزیزانی که حامی و رکن اصلی دفاع از امنیت ملی و منافع کشور هستید، بیانگر کُنه غضب و کینه دشمن جنایتکار از شایستگی شما در اجرای وظایف تان است.


این شایستگی لایق تبریک و حمایتی همه جانبه از سوی همه مردم و مسولان کشور است و ما باافتخار تمام حمایت خود را از ارده آهنین شما در پیاده‌سازی تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) اعلام می کنیم.


ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان و شهرستان قشم و فرماندهی دریابانی استان و شهرستان قشم تاکید میکنم که این حرکت نابخردانه، ریشه در ناتوانی آمریکا در برابر روحیه جنگجو و مقاوم غیورمردان ایران دارد و نمی تواند خدشه ای به توان نظامی و انتظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند.
همانند همیشه، حامی و همراه فرزندان میهن در قامت نیروی انتظامی هستیم.

حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied