شمانیوز
شما نیوز

بیمه ملت، همراه یک عمر خدمت

هاشم برزگر؛ مدیر بازاریابی بیمه ملت

 بیمه ملت، همراه یک عمر خدمت

پیشکسوتان جامعه، آنها که بعد از سال‌ها کار و تلاش، به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، باید در شرایط مطلوبی زندگی کنند، باید به آنها احترام بگذاریم، از زحمات آنان قدردانی کنیم و بکوشیم تا این سال‌های بازنشستگی را با آرامش و بدون دغدغه سپری کنند. این قدر دانستن، تنها نباید به اختصاص یک روز یا یک هفته به نام این زحمت‌کشان و گنج‌های نیروی انسانی اکتفا کند، بلکه باید هر روز و هر لحظه این احترام، در وجود تک‌تک مردم نهادینه شود، زیرا جامعه‌ای که به بزرگان و پیشکسوتان خود احترام بگذارد، از هر خطر و گزندی مصون و در امان خواهد ماند.

 

از سوی دیگر؛ دغدغه‌های بازنشستگان نسبت به آینده سرمایه‌ای که سال‌ها برای به دست آوردن آن زحمت کشیده‌اند، انکارناپذیر است؛ و از آنجا که این پیشکسوتان جامعه، در حال حاضر با توجه به مشکلاتی از جمله بیکاری فرزندانشان، بیماری و مسائل دیگر، با معضلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، همه نهادها و دستگاه‌ها باید تلاش کنند که هزینه‌های این عزیزان تا حد امکان کاهش یابد.

 

صندوق بازنشستگی کشوری همواره به سمت رفع نیازهای بازنشستگان حرکت می‌کند؛ به همین منظور، طی تفاهم‌نامه‌ای با «شرکت بیمه ملت» خرید انواع بیمه‌نامه را برای این قشر از جامعه، با تخفیف ویژه و به صورت اقساط 12 ماهه فراهم آورده است.

 

شرکت بیمه ملت نیز با ارائه انواع بیمه‌نامه به بازنشستگان، می‌کوشد تا در جبران گوشه‌ای از زحمات این قشر زحمت‌کش، که بهار و تابستان عمر خود را برای اجرای وظایف خود در طبق اخلاص گذشته و به جامعه، دولت و محل کار تقدیم کرده‌اند؛ نقشی ایفا کند.

 

می‌دانیم که امروزه، بیمه یک نیاز و ضرورت برای همه افراد است، از سوی دیگر؛ شیوع کرونا موجب سلب احساس آرامش روانی بسیاری از مردم شده است؛ بیمه ملت با ارائه بیمه‌نامه پوشش بیماری کرونا، امنیت روانی را برای کسانی که یک عمر در جایگاه‌های مختلف برای آبادانی و پیشرفت کشور خدمت کرده و انسان‌های سالم تربیت‌کرده‌اند؛ با حق‌بیمه‌ای بسیار اندک، به ارمغان می‌آورد.

 

به عبارت دیگر؛ هر چه نسبت به بازنشستگان ارزش قائل شویم برای خودمان ارزش قائل شده‌ایم، بر این اساس «بیمه عمر و حوادث انفرادی»، «بیمه آتش‌سوزی» و انواع «بیمه‌های خودرو» این عزیزان را از گزند حوادث به دور نگه‌می‌دارد.

 

بیمه ملت، خدمت به این قشر زحمت‌کش جامعه را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند و به منظور ارائه خدمات مطلوب و بهینه و با هدف ارتقای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، این همراهی با بازنشستگان و پیشکسوتان را ارج می‌نهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied