شمانیوز
شما نیوز

هوشمند سازی ارائه خدمات پلیس در راستای تقویت زیر ساخت های جزیره کیش

غلامحسین مظفری گفت: با تقویت زیرساخت های جزیره کیش می توان در بخش ارتباطات این منطقه گام های موثری به منظور افزایش سرعت در ارائه خدمات سیستم هوشمند سازی فراهم نمود

هوشمند سازی ارائه خدمات پلیس در راستای تقویت زیر ساخت های جزیره کیش

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جلسه ای با محوریت هوشمند سازی ارائه خدمات پلیس کیش با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونین و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، سردار سعید منتظرالمهدی مشاور فرماندهی ناجا و هیات همراه، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی و حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش دوشنبه نوزدهم خرداد در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

 

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای مقتدر فرماندهی ویژه انتطامی کیش که به عنوان سرمایه های ارزشمند در این منطقه هستند گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی امنیت در کشور می باشد که با فراهم نمودن امنیت اجتماعی، آرامش خاطر تمام خانواده ها را در این جزیره تضمین کرده است.

 

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت هوشمند سازی در جزیره کیش اشاره داشت و افزود: امروز هوشمند سازی یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است و باید همراه با پیشرفت تکنولوژی گام های موثری برداشت.

 

مظفری با بیان این که جزیره کیش از پتانسیل ها و ظرفیت های خوب و قابل توجهی برخوردار است اظهار داشت: جزیره کیش با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در این منطقه می تواند به عنوان یک الگو سرآمد هوشمند سازی در کشور مطرح شود.

 

وی راهبردها و استراتژی های سازمان منطقه آزاد کیش را خدمت صادقانه به مردم، شفافیت، مردم داری، و پاک دستی و حمایت از سرمایه گذاران توانمند برشمرد و خاطر نشان کرد: با پیشرفت اقدامات صورت گرفته در بخش فیبر نوری دوم جزیره کیش، این مهم زیر ساخت اصلی برای توسعه شهر هوشمند به شمار می رود و یکی از اولویت های مهم این سازمان پلیس کیش است. 

 

در ادامه این جلسه سردار سعید منتظرالمهدی مشاور فرماندهی ناجا بر ضرورت تسریع، تصریح و تسهیل در ارائه خدمات بی منت به مردم تاکید کرد و افزود: با ایجاد بسترهای لازم برای هوشمند سازی پلیس با هدف افزایش رضایتمندی اقشار مختلف جامعه  در جزیره کیش این مهم تحقق می یابد.

 

سعید منتظرالمهدی در رابطه با ارائه خدمات پلیس در بستر اینترنت، اینترانت و اپلیکشن های طراحی شده گفت: با فراهم شدن بستر جدید، متقاضیان می توانند با یک بار احراز هویت در پلیس کیش از تمام خدمات ارائه شده توسط پلیس در بستر اینترنت بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش بر لزوم اهمیت  تصریح و تسهیل در فرایند هوشمند سازی ارائه خدمات پلیس کیش اشاره کرد و گفت: با توجه به این که جزیره کیش از ظرفیت های بالایی برخوردار است با هوشمند سازی سیستم ارائه خدمات می توانیم فرآیندها را کوتاه  کنیم و سرعت ارائه خدمات شایسته به مردم را افزایش دهیم.  

 

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، با بیان این که گام بزرگی در راستای تقویت زیر ساخت های جزیره کیش به منظور تحقق یافتن شهر هوشمند برداشته شده است عنوان کرد: با پیشرفت فیبر نوری به طول ده کیلومتر در آب های جزیره کیش، توانستیم در حوزه ارتباطات این منطقه سرعت ارائه خدمات در سیستم هوشمند سازی را افزایش دهیم.  

 

گفتنی است با هوشمند سازی ارائه خدمات پلیس، درخواست دریافت گذرنامه، استعلام ممنوع الخروجی، مالیات، چک های برگشتی، استعلام خودروهای سرقتی و مانیتورینگ گشت پلیس  در بستر اینترنت و با طراحلی اپلیکشن به صورت غیر حضوری به متقاضیان خدمات شایسته ای ارائه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied