شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیرعامل بانک دی با رییس بیمارستان خاتم الانبیاء

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی و دکتر میرحسین کولیوند، رییس بیمارستان خاتم الانبیاء در نشستی مشترک بر تقویت همکاری های فی مابین در زمینه های مختلف تاکید کردند.

دیدار مدیرعامل بانک دی با رییس بیمارستان خاتم الانبیاء

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در این دیدار که در راستای تداوم همکاری ها و  حمایت از نظام سلامت کشور انجام شد، با تاکید بر اهمیت حوزه سلامت به عنوان یک بخش اقتصادی که به سرمایه‌گذاری برای رشد و توسعه  نیاز دارد گفت: بانک دی در زمینه گسترش ارائه خدمات بانکی، تجهیز باجه ، طراحی و تولید ابزارهای مالی مورد نیاز بیمارستان خاتم الانبیاء و حمایت از نظام سلامت کشور آمادگی کامل دارد.

 

مدیرعامل بانک دی با اشاره به نقش تاثیرگذار کادر درمانی بیمارستان‌های کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا گفت: مدافعان سلامت کشور این روزها رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند و در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند که این فداکاری شایسته قدردانی است.

 

کریمی با بیان اینکه بانک دی همواره توجه ویژه ای به توسعه نظام سلامت کشور داشته است، گفت: در طراحی محصولات اعتباری مختلف بانک دی تلاش شده شرایط ویژه ای برای پزشکان و کادر درمانی کشور در نظر گرفته شود که از آن جمله می توان به اجرای طرح دیدار دی در چند ماه گذشته اشاره کرد که با استقبال خوبی از سوی جامعه هدف مواجه شد.

 

دکتر کولیوند، رییس بیمارستان خاتم الانبیاء نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه ویژه بانک دی به حوزه سلامت کشور با اشاره به ظرفیت های بالای بانک دی خواستار افزایش حمایت ها و توسعه همکاری های متقابل شد .

 

وی، همچنین با بیان این که بانک دی به دلیل خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران از جایگاه ویژه‌ای در نظام بانکی برخوردار است، گفت: خانواده های شهداء و ایثارگران، فداکارترین اقشار جامعه هستند و رسیدگی به مسائل آن ها علاوه بر اینکه فضیلت بزرگی به شمار می رود یک وظیفه شرعی و عرفی است و خدمت به این عزیزان افتخار بزرگی محسوب می شود که باید از این فرصت برای ادای دین به آنان بهره جست.

 

گفتنی است در این دیدار، سید حسین میناکار، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، ابوالفضل رضایی، مدیر امور شعب و جواد افتخاری، رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی بانک دی، دکتر کریمی را همراهی کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied