شمانیوز
شما نیوز

انتشار آگهی مزایده املاک تملیکی و مازاد شماره ۲۱ بانک آینده

آگهی مزایده املاک تملیکی و مازاد شماره ۲۱ بانک آینده منتشر شد.

انتشار آگهی مزایده املاک تملیکی و مازاد شماره ۲۱ بانک آینده
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک آینده؛ بانک آینده در نظر دارد شماری از املاک تملیکی و مازاد ملکی خود و شرکت‌های زیرمجموعه را با شرایط ویژه و استثنایی از طریق مزایده بفروشد؛ این املاک بر مبنای قیمت پایه، در وضعیت موجود، بدون متصرف و با متصرف (با شرایط مختلف) و به‌صورت نقدی، نقد و اقساط، فروخته می‌شود.

 

متقاضیان برای اطلاعات بیش‌تر و بازدید از املاک در روز‌های کاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۰۰، با تلفن‌های ۱۰۶۳-۱۱۶۳-۱۰۶۱-۱۰۸۲-۴۷۱۲۱۰۶۴-۰۲۱ تماس بگیرند و برای دریافت اسناد شرکت در مزایده و اطلاع از زمان بازدید در ساعات اداری به آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از چهارراه جهان کودک، قبل از پل میرداماد، خیابان دامن افشار، پلاک۳، ساختمان پشتیبانی بانک آینده (اداره مهندسی فروش املاک)، مراجعه فرمایند.

 

آخـرین مهـلت برای تسلیم پاکت‌ها در  تهران و شــهرستان‌ها سـاعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ است. پاکت‌های پیشنهادات خرید واصله نیز، روز پنج‌شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ، رأس ساعت ۱۲:۰۰ در طبقه پنجم ساختمان پشتیبانی بانک، به نشانی یادشده در بالا گشوده خواهد شد.
 
توضیحات:

 

۱-‌‌‌بانک آینده، در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

 

۲-سپرده شرکت در مزایده معادل پنج درصد قیمت پایه مزایده است که متقاضیان باید در وجه بانک آینده به شماره حساب ۰۱۰۰۵۵۱۹۵۷۰۰۲ واریز نموده، به همراه پاکت‌های مربوط به پیشنهاد قیمت و شرکت در مزایده تحویل دهند.

 

۳-پیشنهادات فاقد سپرده و یا کم‌تر از مبلغ پایه، ناقص، مخدوش، مبهم و مشروط، مردود است.

 

۴-در خصوص املاک دارای مستأجر، کلیه حقوق مربوط به قرارداد اجاره به طور کامل به خریدار منتقل می‌گردد.

 

۵-املاک دارای متصرف به‌صورت وکالت بلاعزل و تقبل تمام هزینه‌های مربوط به اخذ استعلامات مأخوذه در ارتباط با نقل و انتقال و سایر موارد، بر عهده خریدار واگذار می‌گردد. (هزینه تنظیم وکالت‌نامه بالمناصفه خواهد بود)

 

۶-برای همه املاک، بررسی مدارک و بازدید از ملک قبل از ارائه پیشنهاد خرید، امکان‌پذیر است و در وضعیت موجود واگذار می‌گردد و برای املاک دارای متصرف، وفق شرایط مندرج در آگهی مزایده، تخلیه ملک بر عهده خریدار است.

 

۷-متقاضیان محترم املاک شهرستان‌ها می‌توانند ضمن تماس با شماره‌های اعلام‌شده و هماهنگی با کارشناسان اداره مهندسی فروش املاک، برای دریافت اسناد شرکت در مزایده، بازدید از املاک و تسلیم پیشنهادات خود در ساعات اداری، به نزدیک‌ترین شعبه بانک آینده، مراجعه نمایند.

 

۸- در املاک سرقفلی، هزینه جلب رضایت مالک جهت تغییر شغل و در صورت لزوم تغییر کاربری، برعهده خریدار است.

 

۹- املاکی که به‌صورت نقد و اقساط واگذار می‌شود؛ قرارداد منعقده به روش اجاره به شرط تملیک در املاک ملکی می‌باشد.

 

۱۰- فروش املاک به‌صورت نقد و اقساط، با شرایط پرداخت حداقل۵۰درصد ثمن معامله به‌عنوان پیش‌پرداخت نقدی در زمان عقد قرارداد و پرداخت الباقی ثمن معامله، طی اقساط حداکثر ۳‌ساله، صورت خواهد پذیرفت؛ لذا متقاضیان باید در پیشنهادات خود صراحتاً به مدت، اشاره نمایند.

 

در صورتی‌که مبالغ پیشنهادی خریداران، مساوی باشد، اولویت فروش با شرایط پیش‌پرداخت نقدی بیش‌تر خواهد بود.

 

​برای مشاهده آگهی مزایده شماره ۲۱،  اینجا   کلیک کنید.

                                                                                                               

 معاونت پشتیبانی بانک آینده

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied